Reklamu svetového pivovaru na Super Bowl videlo už takmer tridsať miliónov ľudí.
Mať čo najlepšiu reklamu. S takýmto cieľom idú veľké svetové spoločnosti do najprestížnejšieho športového sviatku v Amerike, Super Bowlu (finálový duel ligy v americkom futbale). Aj preto spoločnosti zverejňujú svoje spoty vopred na internete. Klip veľkého pivovaru so šteniatkom a koňmi videlo za tri dni už takmer 30 miliónov ľudí.
01 - Modified: 2025-05-29 13:00:00 - Feat.: - Title: Prázdno a čierne myšlienky, potom iný pohľad na svet. Čo spôsobí digitálny detox?
02 - Modified: 2025-05-23 13:24:00 - Feat.: - Title: Slovenský výskum: Generácia Z je technicky zdatná, ale mediálne zraniteľná
03 - Modified: 2025-05-23 11:23:06 - Feat.: - Title: Užitoční idioti či postihnutí progresívci? Košičania tancovali vo farbách mesta, ľudia ich považovali za ukrajinské
04 - Modified: 2025-05-20 07:38:12 - Feat.: - Title: Online bazáre skrývajú pasce: Zákazníci často prichádzajú o peniaze aj osobné údaje
05 - Modified: 2025-05-19 12:50:46 - Feat.: - Title: Situácia je neakceptovateľná. Mikloško vyzýva na úpravu pravidiel pre vysielanie reklamy na hazardné hry