StoryEditor

Stačili tri dni. A táto reklama je hitom internetu

01.02.2014, 16:49
Autor:
redred
Reklamu svetového pivovaru na Super Bowl videlo už takmer tridsať miliónov ľudí.

Mať čo najlepšiu reklamu. S takýmto cieľom idú veľké svetové spoločnosti do najprestížnejšieho športového sviatku v Amerike, Super Bowlu (finálový duel ligy v americkom futbale). Aj preto spoločnosti zverejňujú svoje spoty vopred na internete. Klip veľkého pivovaru so šteniatkom a koňmi videlo za tri dni už takmer 30 miliónov ľudí.

01 - Modified: 2006-01-01 22:00:00 - Feat.: 0 - Title: Predvolebná dôchodková lavína
01 - Modified: 2025-05-29 13:00:00 - Feat.: - Title: Prázdno a čierne myšlienky, potom iný pohľad na svet. Čo spôsobí digitálny detox? 02 - Modified: 2025-05-23 13:24:00 - Feat.: - Title: Slovenský výskum: Generácia Z je technicky zdatná, ale mediálne zraniteľná 03 - Modified: 2025-05-23 11:23:06 - Feat.: - Title: Užitoční idioti či postihnutí progresívci? Košičania tancovali vo farbách mesta, ľudia ich považovali za ukrajinské 04 - Modified: 2025-05-20 07:38:12 - Feat.: - Title: Online bazáre skrývajú pasce: Zákazníci často prichádzajú o peniaze aj osobné údaje 05 - Modified: 2025-05-19 12:50:46 - Feat.: - Title: Situácia je neakceptovateľná. Mikloško vyzýva na úpravu pravidiel pre vysielanie reklamy na hazardné hry
menuLevel = 2, menuRoute = style/tech, menuAlias = tech, menuRouteLevel0 = style, homepage = false
04. jún 2025 21:26