StoryEditorVolkswagen dáva krídla. Neveríte? Toto je reklama pre vás
Nemecká automobilka Volkswagen sa tiež zapojila do bitky o najlepšiu reklamu Super Bowlu. A dobýja internet.
Presne minútu trvá nová reklama vytvorená pre tento ročník Super Bowl-u - finále amerického futbalu. Postarala sa o neho agentúra Argonaut, ktorá pre nemecký koncern vymyslela celkom znešenú pointu - vždy keď vozidlo od VW prekoná 100 tisíc míľ, nemecký inžinier dostane krídla.... alebo vytvorí dúhu? Odpoveď nájdete vo videu, ktoré sa stáva hitom internetu.
zdroj: adweek.com
01 - Modified: 2006-01-02 10:06:08 - Feat.: 0 - Title: Na púštnej rely vydarený úvod Katriňáka
01 - Modified: 2024-09-13 12:16:49 - Feat.: - Title: Volkswagenu sa darí zle. Zamestnanecká rada v skupine automobilky hrozí štrajkami
02 - Modified: 2024-09-13 10:50:47 - Feat.: - Title: Manažérka Duálnej Akadémie pre HN: Na Slovensko sme priniesli nemecký typ vzdelávania. Na Západe má úspech
03 - Modified: 2024-09-12 11:35:34 - Feat.: - Title: Sociálni demokrati vyzývajú nemeckú vládu na cielenejšiu podporu elektrických vozidiel
04 - Modified: 2024-09-12 09:01:51 - Feat.: - Title: Volkswagen a odbory budú v predstihu vyjednávať o kolektívnej zmluve
05 - Modified: 2024-09-13 08:20:00 - Feat.: - Title: Kniha objednávok v našom závode je plná, v Nemecku naopak úraduje kríza. Čo bude ďalej?