StoryEditorVolkswagen dáva krídla. Neveríte? Toto je reklama pre vás
Nemecká automobilka Volkswagen sa tiež zapojila do bitky o najlepšiu reklamu Super Bowlu. A dobýja internet.
Presne minútu trvá nová reklama vytvorená pre tento ročník Super Bowl-u - finále amerického futbalu. Postarala sa o neho agentúra Argonaut, ktorá pre nemecký koncern vymyslela celkom znešenú pointu - vždy keď vozidlo od VW prekoná 100 tisíc míľ, nemecký inžinier dostane krídla.... alebo vytvorí dúhu? Odpoveď nájdete vo videu, ktoré sa stáva hitom internetu.
zdroj: adweek.com
01 - Modified: 2006-01-02 10:06:08 - Feat.: 0 - Title: Na púštnej rely vydarený úvod Katriňáka
01 - Modified: 2024-04-17 16:00:00 - Feat.: - Title: Zistenie HN: elektrické Porsche v Bratislave sa už vyrába. Fabrika aktuálne pracuje na „vychytávaní múch“
02 - Modified: 2024-04-15 13:42:00 - Feat.: - Title: Alagič sa kajá: Firma jej zrušila biznisovú spoluprácu kvôli Pellegrinimu. Najprv penila, teraz toto!
03 - Modified: 2024-04-12 14:35:08 - Feat.: - Title: Ako je to s krachom top zamestnávateľa? Poplašné správy zmietol zo stola novým rekordom
04 - Modified: 2024-04-11 17:28:20 - Feat.: - Title: Šéf VW pre HN: Najlepší zamestnanec je Slovák. Iné riešenie ako dovoz pracovnej sily však aktuálne nie je
05 - Modified: 2024-04-02 09:25:46 - Feat.: - Title: Apple sa chváli vnútornou pamäťou iPhonov. Tie však majú čo doháňať