Meno internetového gigantu vzniklo pri diskusii zakladateľa firmy Larryho Paga s absolventmi Stanfordskej univerzity. Jeden z návrhov znel "googolplex", jedno z najdlhších čísel (desať na desiatu, to celé na stú). Jeden zo študentov ho zle vyslovil, a tak ako "preklep" vzniklo meno Google, ktoré si potom Page zaregistroval ako názov svojej firmy, píše Independent.Pixabay
StoryEditorPozrite si pôvod značiek gigantov. Jedna z najväčších vznikla preklepom, ďalšia z posadnutosti
Na mene totiž spočíva veľká časť firemnej identity.
Vytvoriť silnú značku je predpokladom podnikateľského úspechu. Zatiaľ čo niektoré značky jednoducho nesú meno po svojich zakladateľoch, iné majú o niečo zaujímavejší alebo zábavnejší pôvod, píše iDnes. Prinášame pár príkladov tých najznámejších.
01 - Modified: 2025-05-15 22:00:00 - Feat.: - Title: Za málo peňazí veľa muziky: Byt zariadili lacno, ale nadčasovo a útulne. Všetko je to len o nápadoch
02 - Modified: 2025-05-15 05:30:00 - Feat.: - Title: Banánka stiera hranice medzi modernou interiéru a lesom: Nič vydarenejšie ako toto dnes už asi neuvidíte
03 - Modified: 2025-05-13 22:00:00 - Feat.: - Title: Táto garsónka s vloženým poschodím vás nadchne nápadmi, farbami, ale aj cenou
04 - Modified: 2025-05-13 13:49:19 - Feat.: - Title: KVÍZ: Spoznajte autá iba podľa zadných svetiel. Zapotia sa aj experti na automobily
05 - Modified: 2025-05-07 22:00:00 - Feat.: - Title: Majitelia Kintsugi perfumes: Tvoríme vône, na ktoré len tak nenarazíte, máme nutkanie ísť proti trendom