Skôr než sa začneme rozprávať o vašej značke, povedzte nám niečo málo o sebe. Ako sa vyvíjali vaše profesionálne cesty, boli vždy prepletené?
Bolo pre vás podnikanie vždy „tou správnou cestou“, ktorou sa chcete uberať?
A ako ste sa napokon dostali do sveta parfumov, čo vás k tvorbe tak špecifického produktu viedlo?
D: Posledných desať rokov pre mňa boli parfumy také „guilty pleasure“. Veľa som ako nákupca cestoval a bavilo ma objavovať nové vône vo svetových metropolách. Postupom času sa pre nás parfumy stali vášňou a zároveň témou na spoločný projekt. Chceli sme vytvoriť brand, ktorý by mužom mohol vyriešiť všetky produkty, ktoré používajú v kúpeľni. Krémy na tvár, šampóny, body-washe, dezodoranty a parfumy. Všetko by fungovalo na báze predplatného. A tak sme začali vyvíjať parfémy. Vývoj sme outsourcovali, bolo to časovo a finančne veľmi náročné.
M: Samotný proces a tvorba ma ale nadchli natoľko, že som sa tomu začal venovať sám. Úplne som tomu prepadol. Po roku a pol sme vydali prvých päť parfumov, z ktorých štyri boli moja kompozícia. V prvých 14 dňoch o nás jeden veľký magazín napísal, že je na svete nový parfumový dom. Bolo to úžasné. Parfumovým domom sme nakoniec ostali.
Väčšina z nás vníma výrobu parfumov ako jedno z nevšedných remesiel. Nie je úplne bežné zájsť si na kurz a odniesť si svoj flakónik. Ako vyzerali vaše začiatky? Museli ste sa so všetkým zoznamovať od úplných základov?
M: Je to tajuplný mix remesla a umenia. Nikto vám nič veľmi nepovie.
Zostáva vám 79% na dočítanie.