StoryEditor

„Prepáč, minul som to na seba.“ Pozrite si ďalšiu reklamu roka

19.06.2014, 15:05
Autor:
stlstl
Predstavujeme vám štvrtú z vybraných reklám, ktorá súťaží o cenu v rámci prestížneho reklamného festivalu Cannes Lions.

Už piaty deň vo francúzskom Cannes beží najprestížnejší reklamný festival Cannes Lions. HNonline.sk v spolupráci s kreatívnou agentúrou Wiktor Leo Burnett predstavuje najoceňovanejšie reklamy uplynulého roka. Každý deň prinášame pohľad na vybranú reklamu očami tých najpovolanejších – komunikačných manažérov spoločností zaradených do rebríčka TOP 100 zadávateľov reklamy na Slovensku.

Dnes odpovedá pán Emil Huraj zo spoločnosti NAY, v ktorej pôsobí už od roku 1999. Prešiel si rôznymi pozíciami ako produktový manager, sales manager, vedúci marketingového oddelenia či marketingový riaditeľ. Momentálne zastáva pozíciu Business development managera a zastrešuje marketingovú komunikáciu, PR, zákaznícke služby, vizuál nových predajní a nové kľúčové strategické projekty.

Naša otázka: „Má podľa vás táto reklama šancu na ocenenie? Prečo?“  


E. H.: Jedným z  najzložitejších období v reklamnej brandži je čas Vianoc, keď na jednej strane klient staví na istotu a požaduje využitie klasických symbolov Vianoc (lietajúce soby, spievajúce deti, bradatí starí usmievaví deduškovia), na strane druhej chce, aby jeho reklama bola jedinečná. Výsledkom zväčša býva veľká nuda, ktorá začína už v októbri. Mám rád, keď sa stretne kreatívna agentúra a odvážny klient a vymyslia netradičný koncept. Zvlášť mi to imponuje v období, akým sú Vianoce, ktoré pre väčšinu obchodníkov znamenajú významnú časť obratov a neraz rozhodujú o tom, či daný rok skončia v pluse alebo v strate. Práve preto táto reklama určite šancu na úspech má, pretože je zdravo drzá, jednoznačne rozpoznateľná a v najväčšom mediálnom pretlaku a vianočnom klišé dobre zapamätateľná. Kiež by bolo pár takýchto odvážnych reklám aj u nás.

Projekt Cannes Predictions prináša kreatívna agentúra Wiktor Leo Burnett, ocenená titulom "Agentúra dvadsaťročia", titulom pre najúspešnejšiu agentúru v celej 20-ročnej histórii súťaže Zlatý klinec. Hlasovanie na www.cannespredictions.sk je zastavené. Meno víťaza súťaže, ktorý získa úplne novú dizajnovú Kia Soul s plnou nádržou na týždeň, sa dozviete už čoskoro na www.blog.cannespredictions.sk.

01 - Modified: 2006-06-30 13:21:00 - Feat.: 0 - Title: Vlani bolo v zahraničí takmer pol milióna Slovákov
01 - Modified: 2025-11-21 13:39:35 - Feat.: - Title: Októbrové Hodnotenie Stratégií: Aby toho nebolo málo, Bublinám pribudol titul TOP práca mesiaca 02 - Modified: 2025-11-19 15:02:29 - Feat.: - Title: Kampaň, ktorá pomáha. ZSE a VSE spojili sily, aby školám darovali fotovoltiku 03 - Modified: 2025-11-14 11:19:41 - Feat.: - Title: BLACK FRIDAY V NAY so zľavami až 50%. Slováci využívajú nákupný sviatok na rozumné investície 04 - Modified: 2025-11-13 23:00:00 - Feat.: - Title: Riaditeľ NAY pre HN: Nedostupné iPhony sú marketing Apple, správy o šialenom dopyte zvyšujú predaj (rozhovor) 05 - Modified: 2025-10-21 22:00:00 - Feat.: - Title: Z nových iPhonov sa stáva „podpultovka“. Slovenskí predajcovia hlásia výpadky, na novinku sa čaká týždne
menuLevel = 2, menuRoute = style/kultura, menuAlias = kultura, menuRouteLevel0 = style, homepage = false
05. december 2025 21:22