StoryEditor

Zápas roka dosiahol reklamný strop

05.02.2018, 23:00
Už tretí rok po sebe dosiahla vo finále amerického futbalu priemerná cena za 30-sekundový spot päť miliónov dolárov.

Pred televíznou obrazovkou ho sledoval takmer každý druhý Američan, vstupenky naň stáli tisíce dolárov a vidieť duel naživo z tribúny je takmer prejavom národnej hrdosti. To je najsledovanejšie podujatie v USA, finálový duel amerického futbalu, takzvaný Superbowl. Včera nad ránom sa zo zisku prvého Superbowlu tešili hráči Philadelphie Eagles, ktorí zvíťazili nad obhajcami titulu New England Patriots 41:33.


Podľa zámorských médií zarobila televízna spoločnosť za predaj reklamného priestoru rekordnú pol miliardu dolárov. Zaujímavejší je však fakt, že cena za 30-sekundový reklamný spot vysielaný počas fin...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-05-07 09:00:23 - Feat.: - Title: Šport pomáha ľuďom objavovať skryté rezervy a potenciál 02 - Modified: 2024-05-06 08:59:39 - Feat.: - Title: Relácia ELEMENTY ženy: Tréner Tomáš Mihálik o silovom tréningu, čo s boľavým chrbátom a veriť influencerom? 03 - Modified: 2024-04-30 09:48:42 - Feat.: - Title: KVÍZ: Ste pripravení na cyklistickú sezónu? Ako chrániť bicykel aj seba? Otestujte sa! 04 - Modified: 2024-04-23 21:32:21 - Feat.: - Title: Športové hnutie si chváli nové ministerstvo. Keketi hľadá možnosti na podporu aj z Tiposu 05 - Modified: 2024-04-21 21:16:35 - Feat.: - Title: Real Madrid
menuLevel = 1, menuRoute = sport, menuAlias = sport, menuRouteLevel0 = sport, homepage = false
09. máj 2024 01:11