Zákazníci značky Škoda majú pri návšteve servisu jednu istotu – oprava sa zbytočne nenaťahuje. Až 98 percent originálnych dielov dorazí do autorizovaného servisu do 24 hodín od objednania. Za touto rýchlosťou stojí Škoda Parts Center v Mladej Boleslavi, jedno z najmodernejších logistických centier v Európe.
„Našim cieľom je, aby zákazník značky Škoda mohol opäť čo najskôr vyraziť na cestu. Rýchlosť a spoľahlivosť servisu je rovnako dôležitá ako kvalita samotného vozidla,“ hovorí Róbert Hukel, vedúci popredajných služieb spoločnosti Škoda Auto Slovensko.
Logistická veľmoc, ktorá nikdy nespí
Centrum v Mladej Boleslavi spracuje ročne viac než 7,1 milióna objednávok originálnych dielov a príslušenstva. Ide o pulzujúce srdce celosvetovej servisnej siete značky. Najvyššia skladová budova má 42 metrov a pojme až 40 000 paliet tovaru.
Odtiaľto putujú diely k 107 importérom značky po celom svete, k takmer 300 obchodným partnerom a autorizovaným servisom v Českej republike, viac než 100 obchodným partnerom a autorizovaným servisom na Slovensku a k desiatkam partnerov v pobaltských krajinách.
Okrem exkluzívnych komponentov pre vozidlá Škoda sa z tohto centra distribuuje aj identický tovar z koncernového závodu v Kasseli.
Systém, ktorý nedopustí chybu
Za rýchlosťou a presnosťou stojí automatizovaný systém, ktorý sleduje každý diel od objednávky až po doručenie. Pokročilé technológie pomáhajú zabrániť chybám a zaručujú, že správny diel sa dostane na správne miesto v správnom čase.
V praxi to znamená, že auto trávi v servise len nevyhnutný čas. Zákazníci tak nemusia riešiť dlhé prestoje a môžu sa spoľahnúť, že sa čoskoro vrátia späť na cestu – bezpečne a bez stresu.
Viac než len servis
Rýchlosť, efektivita a spoľahlivosť nie sú len interné čísla v logistike, ale priamy príspevok k spokojnosti zákazníkov. Autorizované servisy Škoda sa tak stávajú synonymom profesionálneho prístupu, kvality a komfortu.
Viac informácií nájdete na www.skoda-auto.sk.
