Canva
StoryEditor

3 tipy, aby vaša komunikácia so zákazníkmi bola efektívna

17.05.2022, 00:00

Komunikácia so zákazníkmi je nevyhnutnou súčasťou každého biznisu. V prípade kamenných predajní je jednoduchšia v tom smere, že sa so zákazníkmi môžete stretávať aj osobne. V prípade online sveta však treba zvoliť odlišný spôsob komunikácie. Ten však prináša niekoľko výhod.

Existuje viacero spôsobov, ako efektívne osloviť vašich zákazníkov a ponúknuť im nový produkt alebo službu, resp. s nimi ostať v spojení.

1.    E-maily

Obľúbenou formou komunikácie sú e-maily. Elektronická pošta je priamo cielená na jednotlivých zákazníkov a umožňuje vytvoriť si užšie puto medzi vami a nimi.

V prípade komunikácie cez e-mail je vhodné využívať niektorý z nástrojov pre hromadné posielanie správ. Tieto nástroje umožňujú vytvárať si šablóny pre výrazné zrýchlenie tvorby obsahu správ, personalizovať správy a zároveň ponúkať zákazníkom vhodné individuálne výhody.

2.    Videoreklama

Existujú rôzne formy virtuálnej reklamy, ale svet súčasných moderných ľudí je najmä o videách. Preto vám odporúčame komunikovať práve takým spôsobom, ktorý ľudia používajú.

Objem inzercie vo forme videoreklamy vo virtuálnom svete sa neustále zvyšuje. Pri dobrej kombinácii obrazu, zvuku a slov môžete byť vďaka nej na internete víťazom.

Ak sa vaše video stane virálnym – teda šíreným samovoľne – objednávky sa budú len tak hrnúť!

3.    Blog

Keďže internet je plný ponúk, ľudia hľadajú recenzie, názory, blogy, ktoré ponúkajú odbornejšie informácie o produktoch či službách, ktoré ich zaujímajú.

Čo však povie taký blog klientom e-shopu? Okrem toho, že prináša lepšie zaradenie webu do vyhľadávačov, poskytuje garanciu odbornosti a zároveň unikátnosť vašej ponuke.

Začnite uverejňovať informácie na miestach s vysokou návštevnosťou, ale nezabudnite blog umiestniť aj na svojom vlastnom webovom sídle alebo e-shope.

Svoj obchod môžete spopularizovať aj spoluprácou s profesionálnym blogerom, ktorý o vás či vašom produkte napíše recenziu alebo vytvorí video blog - teda vlog.

Komunikácia a interakcia s klientom je všadeprítomná aj vo virtuálnom svete. Klient totiž chce vedieť čo kupuje a vy chcete zase odkomunikovať svoju ponuku.

Je mnoho ďalších rád, ako byť úspešný vo virtuálnom podnikaní. Práve preto máme pre vás Akadémiu virtuálneho Slovenska. Pozrite si krátke inšpiratívne videá a zlepšite tak svoje podnikanie!

 

 

menuLevel = 1, menuRoute = pr-clanky, menuAlias = pr-clanky, menuRouteLevel0 = pr-clanky, homepage = false
17. apríl 2024 12:55