StoryEditor

Hokej, ktorý generuje engagement: rekordná JOJ play počas MS 2025

23.06.2025, 10:02
  • MS v hokeji boli pre JOJ Group nielen udalosťou roka, ale aj príležitosťou, ako ukázať silu inovácií.
  • Pre zadávateľov to znamenalo nové možnosti, ako sa prirodzene zapojiť do športového obsahu.
  • JOJ play počas šampionátu prekročila hranicu 700-tisíc používateľov a 2 milióny zhliadnutí hokejových zápasov.
  • Formát Play-On zaujal mladých mužov: Relácia tvorila až 43 % sledovanosti živých prenosov a oslovila.
  • Avatar Adam debutoval v live vysielaní a priniesol interakciu, predikcie aj lifestyle obsah.
  • Multikanálová stratégia a lifestylový prístup k hokeju vtiahli do sledovania aj ženské publikum.
  • Prílohu Športový marketing 2025 nájdete vloženú v júnovom čísle Stratégií alebo v PDF na stiahnutie v tomto článku.
  • Viac ekonomického a politického spravodajstva nájdete na HNonline.sk.

Streamovacia služba JOJ play zažila počas hokejového šampionátu rekordný rast. Platforma prekročila hranicu 700-tisíc používateľov a len samotné zápasy dosiahli viac než 2 milióny zhliadnutí. Fanúšikovia si mohli vybrať – od klasického živého prenosu až po špeciálne relácie, ktoré k športu prinášajú humor, nadhľad aj expertízu.

Jedným z najväčších ťahákov sa stal nový formát Play-On s Borisom a Bramborom, kde sa Marián Gáborík a Boris Valábik stretli v neformálnom dialógu o hokeji aj o živote a priniesli humor, autentickosť a špecifický vhľad na MS. „Relácia si získala publikum predovšetkým mužov vo veku 25 – 34 rokov a dosiahla vysoké čísla sledovanosti – 43 percent celkovej sledovanosti živých prenosov na JOJ play a lojálne publikum, čo potvrdzuje silu neštandardného obsahu aj mimo priameho prenosu,“ povedala Nikoleta Nagyová, riaditeľka Digital Ninjas.

image

Rekordná JOJ play počas MS 2025

Historicky prvý televízny AI avatar

JOJ Group zároveň priniesla nielen do hokejového, ale celkovo do live televízneho vysielania na Slovensku prvého AI avatara Adama, ktorý sa objavoval v spravodajských reláciách a na sociálnych sieťach. Podoba Adama vznikala na základe dlhoročných prieskumov TV JOJ, kde sa divákov pýtali, ako by televízia vyzerala, ak by bola človekom.

Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 68% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-06-20 07:16:32 - Feat.: 0 - Title: Najoceňovanejšie športové kampane sveta 02 - Modified: 2025-07-02 09:18:21 - Feat.: 0 - Title: Športový marketing podľa Telekomu: Značka má silu meniť pravidlá hry 03 - Modified: 2025-07-02 09:08:12 - Feat.: 0 - Title: Športové práva sú prioritou pre Voyo, do televízie idú iba "čerešničky na torte" 04 - Modified: 2025-06-17 11:34:37 - Feat.: 0 - Title: Autori dokumentu o Slovane: Futbalisti nás pustili do šatní aj súkromia a odhalili svoje obľúbené miesta i emócie
menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
23. júl 2025 11:02