Streamovacia služba JOJ play zažila počas hokejového šampionátu rekordný rast. Platforma prekročila hranicu 700-tisíc používateľov a len samotné zápasy dosiahli viac než 2 milióny zhliadnutí. Fanúšikovia si mohli vybrať – od klasického živého prenosu až po špeciálne relácie, ktoré k športu prinášajú humor, nadhľad aj expertízu.
Jedným z najväčších ťahákov sa stal nový formát Play-On s Borisom a Bramborom, kde sa Marián Gáborík a Boris Valábik stretli v neformálnom dialógu o hokeji aj o živote a priniesli humor, autentickosť a špecifický vhľad na MS. „Relácia si získala publikum predovšetkým mužov vo veku 25 – 34 rokov a dosiahla vysoké čísla sledovanosti – 43 percent celkovej sledovanosti živých prenosov na JOJ play a lojálne publikum, čo potvrdzuje silu neštandardného obsahu aj mimo priameho prenosu,“ povedala Nikoleta Nagyová, riaditeľka Digital Ninjas.
Historicky prvý televízny AI avatarJOJ Group zároveň priniesla nielen do hokejového, ale celkovo do live televízneho vysielania na Slovensku prvého AI avatara Adama, ktorý sa objavoval v spravodajských reláciách a na sociálnych sieťach. Podoba Adama vznikala na základe dlhoročných prieskumov TV JOJ, kde sa divákov pýtali, ako by televízia vyzerala, ak by bola človekom.
Zostáva vám 68% na dočítanie.