Managing Director
Mindshare
Myslím si, že mediálne agentúry, ako ich poznáme dnes, budú o päť rokov výrazne odlišné. Aby zostali relevantné, musia prejsť zásadnou transformáciou, ktorá zahŕňa integráciu umelej inteligencie do všetkých procesov – od analytiky až po tvorbu obsahu. S rastúcim dôrazom na ochranu súkromia a obmedzením využívania third-party cookies je nevyhnutné, aby agentúry pracovali s vlastnými dátami klientov. Tie im umožňujú presnejšie cielenie a personalizáciu kampaní, a to s využitím prediktívnych modelov podporených umelou inteligenciou. Nepochybujem, že agentúry budú existovať aj o päť rokov – dynamické a rýchlo sa meniace technologické prostredie je totiž presne to, v čom sa pohybujú už celé desaťročia.
Michal Vasilenko
Account Director
Wavemaker
Žiadna agentúra, ktorá chce prosperovať, nezostane o 5 rokov v súčasnej podobe. V dnešnom VUCA svete (pozn. Volatile, Uncertain, Complex and Ambiguous world), poháňanom AI a technologickými inováciami, sú transformácie nevyhnutné pre všetky firmy, nielen pre agentúry. Vidíme to aj u našich klientov. V tomto informačnom preťažení sa však nesmie zabúdať na pretrvávajúce globálne výzvy ako klimatická kríza, geopolitické konflikty a rastúce životné náklady, ktoré budú formovať budúcnosť biznisu. Aj agentúra WAVEMAKER, súčasť WPP Media, preto prechádza transformáciou. S optimizmom očakávame, že táto zmena prinesie úžitok našim klientom aj zamestnancom. Zefektívňujeme prácu centralizáciou procesov, zdieľaním vedomostí v rámci WPP Media, automatizáciou a implementáciou AI riešení. Cieľom je minimalizovať rutinné úlohy a podporiť odborný rast zamestnancov, čo povedie k lepším službám pre klientov. Našou prioritou zostáva byť spoľahlivým partnerom pri ich strategických rozhodnutiach a veríme, že transformácia nás v tom posunie vpred.
Lucia Stefansky
Head of Client Solutions & Strategy
EssenceMediacom
V horizonte piatich rokov bude mediálny sektor čeliť ešte výraznejšiemu tlaku na adaptabilitu, technologickú vyspelosť a schopnosť integrovať komplexné dátové a obsahové riešenia naprieč kanálmi. Agentúry, ktoré budú vedieť účinne prepájať klientske dáta (first-party data), pokročilé analytické nástroje a technológie na báze umelej inteligencie, získajú výraznú konkurenčnú výhodu. Z pohľadu WPP Media je zrejmé, že napredovanie v tejto oblasti si vyžaduje nielen masívne investície do technológií, ale aj hlboké zmeny v procesoch, organizačných modeloch...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
Zostáva vám 85% na dočítanie.