Cieľom každého športového klubu je vytvoriť silnú fanúšikovskú základňu – oddanú, angažovanú, vášnivú. Ako správne pracovať s fanúšikmi na svetovej úrovni?
A čo je zásadné – na spätnú väzbu nielen reagujeme, ale okamžite aplikujeme riešenia. Vďaka tomu máme vyhlásené fanzóny, kde sa tri hodiny pred zápasom pohybujú tisíce ľudí, ktorí si vychutnávajú najlepšie české pivo a jedlo z najlepších street food podnikov pražskej scény. S fanúšikmi komunikujeme otvorene – zdieľame s nimi novinky, zákulisné informácie a zapájame ich do diania v klube. Naši hráči sú pravidelne súčasťou autogramiád, prehliadok štadióna alebo ďalších komunitných akcií. Takže, keby som to mal zhrnúť: máme preukázateľne najlepších fanúšikov na svete – a tým poskytujeme servis, ktorý buď priamo vyžadujú, alebo o ktorý ešte ani nestihli požiadať, a my už ho v dátach vidíme. Všetci zamestnanci v klube majú extrémne fanúšikovský mindset. A z pohľadu marketingu je zásadná dobrá stratégia, ktorá sa skladá z positioningu, zo segmentácie a z targetingu.
Zostáva vám 88% na dočítanie.