Spoločnosť Kantar monitoruje objem výdavkov do reklamy 31 rokov. Akúkoľvek reklamu, ktorú vidíte v TV, novinách, časopisoch, outdoore, instore, na internete či počujete v rádiu, sa snažíme opisovať tak, aby sme boli schopní povedať, aký je objem výdavkov do reklamy na Slovensku, aké sú trendy v segmentoch, kto nový prišiel na scénu, naopak, kto v komunikácii poľavil. Ak si chcete pozrieť dané reklamy, aj to umožňujeme, keďže sme akousi kreatívnou databankou miliónov reklám. Len za minulý rok prešlo našimi rukami viac ako 14 miliónov reklamných spotov. Je to obrovský 288 % nárast oproti roku 2023, najmä vďaka novému spôsobu monitoringu reklamy na internete. Aj keby sme nezarátali internet, celkovo máme v priestore o 10 % viac reklamných posolstiev ako v roku 2023. Televízia vysiela viac reklám (+12 %), rádio má viac reklám (+4 %).
Zostáva vám 92% na dočítanie.