StoryEditor

Top 100 zadávatelia 2024: Unikátny prehľad o slovenskej reklame, po prvýkrát aj s výdavkami do internetu

19.05.2025, 14:46
  • Spolu s agentúrou Kantar opäť prinášame ročný prehľad najväčších reklamných zadávateľov v krajine.
  • Tento rok je výnimočný v tom, že sú v dátach po prvýkrát zahrnuté aj výdavky do internetu.
  • Hoci ide o cenníkové ceny, ktoré sú od reality ďaleko, ide o najkomplexnejší obraz, aký dnes máme.
  • Podľa odhadov, reálne investície do reklamy vlani presiahli 480 miliónov eur. Najviac zhltol internet a televíziae.
  • Koľko z toho zhltli Google a Meta? Netušíme. Ale trend je jasný – online rastie a my ho v tejto prílohe mapujeme, ako je to najlepšie možné.
  • Viac ekonomického a politického spravodajstva nájdete na HNonline.sk.

Spolu s prieskumnou agentúrou Kantar, tak ako pravidelne každý rok, prinášame unikátnu ročenku. TOP 100 zadávateľov je prehľadom, aký na Slovensku nemá obdoby. Napriek tomu, a úplne pochopiteľne, vzbudzujú tieto dáta kontroverzie. Kantar monitoruje objem reklamy, ktorú vidíme v TV, novinách, časopisoch, outdoore, instore, rádiách aj na internete. Tento rok je výnimočný, Kantar prvýkrát zverejňuje výdavky aj do internetu. A týmto naberá naše spoločné dielo na ešte väčšej relevancii.

Ale... Stále je tu to „ale“

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 79% na dočítanie.
menuLevel = 2, menuRoute = news/specialne-prilohy, menuAlias = specialne-prilohy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. máj 2025 16:02