Trendy v digitále: Všetci spomínajú AI, ale trh ovplyvnili aj nižšie budgety Ktorý moment, trend, udalosť, kampaň, inovácia z uplynulých mesiacov stojí podľa vás za povšimnutie? Pýtali sme sa expertov digitálnych agentúr.
Digitálne agentúry 2024: AI je ešte ďaleko od svojich limitov Ich potrebám, výzvam ale aj trendom v digitálnom marketingu sa venuje špecializovaná ročenka Stratégií, ktoré sú aktuálne v predaji.
Téma greenwashingu otvára firmám príležitosť na reputačné zisky Európsky parlament nedávno schválil smernicu zakazujúcu greenwashing. Znamená to, že firmy sa už čoskoro budú musieť zdržať „zelených“ tvrdení a označení, ak ich nebudú mať relevantne potvrdené napríklad výsledkami testov.
Veľký úspech Barney Studio a cirkularity a tiež tipy, ako nerobiť greenwashing Historicky prvý cirkulárny samit na Slovensku privítal až 240 hostí z celého sveta. Tento článok je súčasťou Zelenej prílohy, ktorá je priložená k aktuálnemu vydaniu Stratégií. Môžete si ju stiahnuť aj ako PDF.
Koniec preháňaniu a prifarbovaniu do zelena? Komunikácia a PR sa musia naučiť nové pravidlá O zelenej udržateľnosti sme sa rozprávali s Pavlom Vlčkom, šéfom českého PR klubu.
Zelená príloha 2024: ESG je revolúciou v marketingu Súčasťou aktuálneho vydania magazínu Stratégie je aj špecializovaná príloha. Tentokrát sa venujeme zložitej ale o to dôležitejšej a zodpovednejšej téme.
Trh prieskumov mierne rástol. Či sa to odrazilo na jeho ziskovosti, ešte nevieme Rastislav Kočan, predseda Slovenskej asociácie výskumných agentúr a Managing Partner Go4insight, hodnotí vývoj na slovenskom trhu prieskumov a naznačuje očakávané trendy.
Marketingový výskum 2024: AI kladie dôraz na dôveryhodnosť agentúr a prichádza opatrný optimizmus Prieskumných agentúr sme sa pýtali, aké trendy očakávajú na trhu prieskumov a ktoré kľúčové udalosti ho ovplyvnia?
Marketingový výskum: Umelá inteligencia zostáva témou číslo jeden Súčasťou aktuálneho vydania odborného magazínu Stratégie je špecializovaná ročenka Marketingový výskum 2024.
Špecializovaná príloha Reklamné agentúry 2023: O Agentúre roka rozhodne až EFFIE Ročenka, ktorú práve držíte v ruke, po minulé roky prinášala aj výsledky Agentúry roka. Teraz v nej nie sú. Nemajte strach, budú, len ich ešte nemáme.
Špecializovaná príloha Love brand 2023: Love brandy pracujú s emóciami lásky a rešpektu. Ale naozaj existujú? Do rúk sa vám dostáva prvá špecializovaná príloha Stratégií pod názvom Love brand. Je mi jasné, že okamžite vo vašich hlavách štartujú špekulácie a pochybnosti typu: žiadny love brand neexistuje, je to najväčší marketingový bull shit, ľudia majú radi ľudí, nie značky...
Špecializovaná príloha Produkcia 2023: Kreativita, ktorej výsledkom musí byť zážitok Akú silu má produkcia v komunikácii ako takej? Je to len prostriedok k dosiahnutiu požadovaného cieľa alebo môže mať kvality, ktoré zásadne ovplyvnia výsledok?
Špecializovaná príloha Out & Indoor 2023: Moderná tvár tradičného marketingu Nemusíme si nahovárať žiadne klamstvá, žijeme éru digitálneho marketingu. Zásadná časť nášho života prebieha v online svete, a tak sa logicky natíska otázka, či má OOH reklama ešte vôbec v komunikácii svoje miesto.
Špecializovaná Zelená príloha 2023: ESG je cestou k udržateľnej budúcnosti Udržať si dôveru zákazníkov a biznis partnerov? Bez dodržiavania ESG princípov to nepôjde, to je viac než isté. Tieto témy v dnešných časoch zásadne ovplyvňujú všetky marketingové stratégie kľúčových hráčov. Dôležité však je, aby nešlo iba o krátkodobý trend, ale súčasť vízie do budúcnosti.
Špecializovaná príloha Výkonnostné agentúry 2023: Kreatíva ako míľový krok k výkonu? Výkonnostný marketing je dôležitou súčasťou moderného marketingového mixu. Ponúka množstvo výhod, ktoré ho robia dostupným pre podniky všetkých veľkostí.
Špecializovaná príloha Eventy 2023: Zážitky sa počítajú vždy Marketéri ich nemôžu ignorovať. To je jasné, ale môžu potláčať ich dôležitosť na nižšie a nižšie priečky. Alebo naopak, vyzdvihnúť a urobiť z nich svoju konkurenčnú výhodu.
Špecializovaná príloha Televízna jeseň 2023: Bez televízie sa nepohneme Hovoria to zhodne mediálne agentúry aj väčšina zadávateľov. Aktuálnym otázkam, ktoré riešia televízie sme sa venovať v špecializovanej prílohe Stratégií Televízna jeseň 2023.
Špecializovaná príloha Stratégií: Cesta k úspechu môže viesť aj cez šport Viac článkov aj nové trendy v športovom marketingu si môžete prečítať v aktuálnej prílohe magazínu Stratégie.
PR agentúry 2023: Výzvy a trendy v public relations Čo trápi a teší PR agentúry? Pozreli sme sa na to spolu s partnermi aktuálnej špecializovanej ročenky Stratégií.
Mediálne agentúry 2023: Ako zamieriť presne a ešte aj efektívne Špecializovaná ročenka Stratégií Mediálne agentúry 2023 prináša trendy v segmente aj top projekty našich partnerov.
Elite/Monday Lovers: Veľký klient si vyžaduje široký tím a vyladené procesy Agentúra Elite/Monday Lovers má bohaté skúsenosti s prácou pre najväčšie značky.
Rok 2022 v reklame: Zmeny, ktoré priniesol rebríček zadávateľov od Kantaru Pozícia prvých top 10 hráčov v rámci rebríčka top zadávateľov reklamy na Slovensku za rok 2022 ostala takmer identická s predchádzajúcim rokom. Takáto nezvyčajná situácia sa drží už dva roky.
Blíži sa koniec Cookies tretích strán. Aké máme alternatívy a čo treba urobiť? (anketa Stratégií) Ako nová realita ovplyvní online trh?
Najväčšie problémy digitálnych agentúr: Nedostatok ľudí, tendre a hodinové sadzby Štyrom členom Správnej rady ADMA sme položili štyri rovnaké otázky. A spolu s nimi sme hľadali odpovede na kľúčové problémy, s ktorými sa pasujú digitálne agentúry.
Špecializovaná ročenka Stratégií Digitálne agentúry 2023: Čas, keď sa rozdávajú nové karty Digitál zažíva revolúciu, ako sú na ňu pripravení najsilnejší hráči na slovenskom trhu?