Kto ho nahradí, zatiaľ nie je známe. WPP potvrdila, že nástupcu Marka Reada stále hľadajú. Portál Adweek v kontexte týchto zmien pripomína, že reklamná sieť zažila od konca roku 2024 viaceré sklamania. Za posledné mesiace prišla o spolupráce s firmami ako Parmount či s časťou severoamerického trhu Coca-Cola.
Read vo svojom vyhlásení pripomína, že WPP je spoločnosť s viac ako 100-tisíc zamestnancami, skvelými klientmi a partnermi. „Bola pre mňa obrovská česť viesť ju 7 rokov ako CEO. Keď som nastúpil do tejto funkcie, naším cieľom bolo vybudovať jednoduchší, silnejší podnik, dať štruktúru a novú energiu našej kreativite a výkonnosti, a to všetko bolo podporené špičkovými technológiami. Som hrdý na to, že naše tímy tento cieľ splnili výnimočne dobre. Naši klienti nás dnes hodnotia vyššie ako kedykoľvek predtým, spolupracujeme so štyrmi z piatich najhodnotnejších spoločností sveta a naše príjmy od najväčších klientov stabilne rastú," hovorí Mark Read.
Teraz podľa neho nastal správny čas na odovzdanie vedenia spoločnosti iným. „Teším sa na ďalšiu kapitolu svojho života a chcem sa poďakovať všetkým úžasným ľuďom, s ktorými som mal za posledných 30 rokov možnosť pracovať a ktorí umožnili obrovský pokrok, ktorý sme spolu dosiahli."