Na pozíciu marketingovej riaditeľky pre HEINEKEN Slovensko ste nastúpili v januári 2025. Pamätáte si na svoju prvú reakciu na túto ponuku? Čo bolo rozhodujúcim momentom, prečo ste túto profesijnú výzvu prijali? Napokon, ste Holanďanka a v tom čase ste pôsobili na opačnej strane sveta – vo Vietname.
Sťahovanie sa z druhej strany sveta, najmä po ôsmich rokoch strávených vo Vietname, nie je jednoduché rozhodnutie. Ale keď prišla táto ponuka, intenzívne to vo mne zarezonovalo. Pamätám si svoju prvotnú reakciu – bola to kombinácia nadšenia a zvedavosti. Slovensko je krásna krajina s bohatou prírodou a kultúrou. HEINEKEN Slovensko zastrešuje pivovar s pevným postavením, ktorý v sebe nesie globálnu značku, no zároveň hlboko rešpektuje svoje lokálne korene, remeselnú tradíciu a ikonické značky. Mať možnosť pokračovať v tomto odkaze je pre mňa poctou aj inšpiráciou.
Ste na Slovensku už štyri mesiace. Ako sa vaše očakávania zhodujú s realitou, ktorú ste tu našli?
Po štyroch mesiacoch môžem s istotou povedať, že sa moje očakávania naplnili. Už počas prvých týždňov strávených v Hurbanovskom pivovare a našej vlastnej sladovni som počas rozhovorov s ľuďmi a ochutnávania našich produktov pocít...
Zostáva vám 85% na dočítanie.