StoryEditor

Slováci pivo milujú a rozumejú mu, hovorí nová marketingová riaditeľka Heineken

12.05.2025, 13:09
  • Holanďanka Wendy van Sante, hovorí o slovenských spotrebiteľoch ako o veľmi vyspelých. Aj u nás vníma rastúce globálne trendy.
  • Do Bratislavy prišla s globálnymi skúsenosťami a novým pohľadom. Chce priniesť zmeny, no súčasne nadviazať na silné dedičstvo slovenských pivných značiek.
  • V rozhovore hovorí o slovenských spotrebiteľoch ako o veľmi vyspelých.
  • Hurbanovský pivovar je podľa nej miesto, kde sa tradícia spája s vášňou. Sme lokálne zakorenení, no inšpirujeme sa svetovými trendmi. 

  • Viac ekonomického a politického spravodajstva nájdete na HNonline.sk.

Na pozíciu marketingovej riaditeľky pre HEINEKEN Slovensko ste nastúpili v januári 2025. Pamätáte si na svoju prvú reakciu na túto ponuku? Čo bolo rozhodujúcim momentom, prečo ste túto profesijnú výzvu prijali? Napokon, ste Holanďanka a v tom čase ste pôsobili na opačnej strane sveta – vo Vietname.

Sťahovanie sa z druhej strany sveta, najmä po ôsmich rokoch strávených vo Vietname, nie je jednoduché rozhodnutie. Ale keď prišla táto ponuka, intenzívne to vo mne zarezonovalo. Pamätám si svoju prvotnú reakciu – bola to kombinácia nadšenia a zvedavosti. Slovensko je krásna krajina s bohatou prírodou a kultúrou. HEINEKEN Slovensko zastrešuje pivovar s pevným postavením, ktorý v sebe nesie globálnu značku, no zároveň hlboko rešpektuje svoje lokálne korene, remeselnú tradíciu a ikonické značky. Mať možnosť pokračovať v tomto odkaze je pre mňa poctou aj inšpiráciou.

Ste na Slovensku už štyri mesiace. Ako sa vaše očakávania zhodujú s realitou, ktorú ste tu našli?

Po štyroch mesiacoch môžem s istotou povedať, že sa moje očakávania naplnili. Už počas prvých týždňov strávených v Hurbanovskom pivovare a našej vlastnej sladovni som počas rozhovorov s ľuďmi a ochutnávania našich produktov pocít...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-01-14 17:07:07 - Feat.: 0 - Title: Skvelé hodnotenie pre poslednú VÚB s Polnišovou aj vizuál Heinekenu 02 - Modified: 2025-02-06 12:58:42 - Feat.: 0 - Title: Globálnym Marketérom roka je Marcel Marcondes. Prvý dostal pivo na olympiádu 03 - Modified: 2025-02-24 10:11:25 - Feat.: 0 - Title: Novým generálnym riaditeľom Plzeňského Prazdroja sa stal Michał Mrowiec 04 - Modified: 2025-03-13 11:17:43 - Feat.: 0 - Title: Na nábreží Dunaja otvorili nový pivovar DOCK7 05 - Modified: 2025-04-11 07:43:33 - Feat.: 0 - Title: Zlatý Bažant a festival Pohoda oznamujú návrat legendárneho partnerstva. Prvýkrát sa bude čapovať aj do skla
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
29. jún 2025 06:11