V 60., 70. alebo 80. rokoch som nežil. Som dieťa divokých deväťdesiatok. Nezažil som teda takzvanú zlatú éru reklamy, ktorou označujeme dve dekády nasledujúce po spustení TV vysielania vo Veľkej Británii v roku 1955.
Odkedy mi to však príroda umožňovala, vnímal som značky. Branding, prítomný všade okolo nás. Pamätám si farby, uhly, akoby písané písmo Johnson & Johnson alebo striktne jednoduché logá Panasonic a Sony. Chceme však, aby boli také jednoduché všetky?
Z farebného sveta do šedivej šedi
Posledných desať-dvanásť rokov, zhruba od roku 2012, sa vo svete deje fenomén simplifikácie značiek. Firmy, niektoré hnané zmenou správania spotrebiteľov po covide alebo z iných dôvodov, cítili nutnosť pris...
Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-07-30 08:00:00 - Feat.: - Title: Google a HBO: Evolučný rebranding a schizofrénia
02 - Modified: 2025-07-16 07:03:41 - Feat.: - Title: Lipton sa po desiatich rokoch odvážil na zmenu. Dokázal zostaviť lásku k tradícii s modernými trendmi?
03 - Modified: 2025-07-14 07:52:23 - Feat.: - Title: Lojalita medzi klientom a agentúrou je skvelá vec
04 - Modified: 2025-04-29 07:50:37 - Feat.: - Title: Honda vstupuje do elektrickej éry s novým logom. Bolo to potrebné?
05 - Modified: 2025-01-03 07:00:00 - Feat.: - Title: Je modrá dobrá? Farba dôvery funguje v brandingu aj dnes