StoryEditor

Akým spôsobom rozvíjate hodnotu svojej značky? Učte sa od najlepších

  • Túžite vybudovať silnú a vplyvnú značku? Apple, Amazon, Google alebo Microsoft sa nestali najhodnotnejšími svetovými značkami zo dňa na deň. 
  • Každá vplyvná značka vie, že do seba musí investovať, aby sa dostala do hlavy spotrebiteľa a udržala si v nej svoje miesto.
  • Zároveň je aj cenným obchodným aktívom, ktoré si vyžaduje neustálu starostlivosť.
  • Viete, aký je rozdiel medzi brand equity a brand value? Akým spôsobom rozvíjate hodnotu svojej značky?

Niektoré modely smartfónov Xiaomi sú z hľadiska funkčnosti porovnateľné s najnovšími iPhonmi od značky Apple, pritom stoja trikrát menej. Doplnky Tory Burch sú tiež známe ako luxusná značka, ale nie sú ani zďaleka také drahé ako Hermès. Čo spôsobuje, že zákazníci chcú za niektoré značky platiť viac ako za iné?

Zvučné značky vedia, že ak chcú uspieť, musia rozvíjať svoju brand equity. Je to spoločenská pridaná hodnota značky so všetkými atribútmi, ktoré sa vynoria v hlave zákazníka zakaždým, keď sa o nej hovorí. Brand equity je unikátna kombinácia preferencií, povedomia ľudí o značke, ich lojality a hodnoty, ktorá odkazuje na jej dôležitosť v mysliach spotrebiteľov. Pretože značka nie je iba pekný názov, pútavé logo, neopakovateľný dizajn alebo ich kombinácie, ktorými sa odlišuje na trhu. Znamená oveľa viac. Je prísľubom pre zákazníkov, v ktorých vyvoláva isté pocity, očakávania a prináša im významnú skúsenosť. Napokon to, aká silná a zapamätateľná bude vaša značka v hlave ľudí, je oveľa dôležitejšie než to, čo si o nej myslíte alebo ako ju vníma reklamná agentúra, s ktorou spolupracujete.

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 82% na dočítanie.
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
29. apríl 2024 17:15