StoryEditor

Spájajú sa dve jednotky na trhu. Jednotka čerstvosti prináša posilu športu číslo jeden

19.03.2024, 17:08
Autor:
redred

LIDL bude partnerom nielen mužskej a ženskej A-reprezentácie, ale aj všetkých mládežníckych reprezentácií a nevynechá ani grassroots level.

Slovenský futbalový zväz oznámil na svojej nominačnej tlačovej konferencii na marcové prípravné zápasy s Rakúskom a Nórskom pred EURO 2024 nového generálneho partnera. Slovami jeho prezidenta Jána Kováčika, ide o partnera takej veľkosti, akú zväz doteraz nikdy nemal. Novým generálnym partnerom Slovenského futbalového zväzu je od marca tohto roka LIDL Slovenská republika. 

LIDL bude partnerom nielen mužskej a ženskej A-reprezentácie, ale aj všetkých mládežníckych reprezentácií a nevynechá ani grassroots level. Spájajú sa tak dve jednotky na trhu a Jednotka čerstvosti prináša novú posilu do športu číslo jeden na Slovensku.   

LIDL už roky prináša Slovákom čerstvosť a kvalitu za ceny, ktoré si môže dovoliť každý. Rovnako ako futbal, aj LIDL a jeho produkty sú tu pre všetkých. 

image

Lidl má novú futbalovú kampaň.

„Futbal je jednotkou na Slovensku, prináša ľuďom radosť a nezabudnuteľné momenty, presne ako Lidl. Sme hrdým partnerom všetkých reprezentácií, mužských i ženských, a tiež detských projektov. Rovnako ako naše produkty, aj futbal je pre všetkých. S futbalom máme spoločný dôraz na kvalitu a ťah na bránku, spája nás tiež dynamika a zdravý životný štýl. Na Slovensku sme už dvadsať rokov a záleží nám na úspechu tejto krajiny vrátane športového,“ povedala generálna riaditeľka Zita Szlavikovics. 

Launch novej spolupráce pripravovala dvorná agentúra Lidla, Wiktor Leo Burnett spolu s Leopard Production a SKPR Strategies. Prvú vlnu odštartovala nominačná tlačová konferencia, na ktorej bola odhalená aj čerstvá posila slovenského futbalu, ktorou je nový generálny partner. 

Komunikácia partnerstva je dlhodobá ako moderné futbalové kontrakty, na úvod pozostáva zo série key vizuálov, promovidea a interného videa, v ktorom samotní zamestnanci Lidla predstavili nomináciu na marcové prípravné zápasy s Rakúskom a Nórskom na EURO 2024. 

Nová kampaň ku spojeniu Lidla a SFZ.

Vizitka kampane 

Creative Director: Štefan Andrejco 

Art Director: Štefan Andrejco, Gabriel Jakubkovič 

Strategy Director: Vladimír Lefík 

Copywriter: Roman Jurčák, Richard Hanzlík 

Accoung Manager: Zdenka Nemčeková 

Produkcia: Leopard Production 

Vedúci produkcie: Patrícia Kleinová 

Fotograf: Matúš Bence 

PR: SKPR 

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
29. apríl 2024 10:52