Veľkonočná kampaň COOP Jednota má novú hviezdu - malé káčatko.
StoryEditor

COOP Jednote sa vyliahla nová kampaň. Bačovi a honelníkovi sekunduje rozkošné káčatko

19.03.2024, 14:08
Autor:
redred

COOP Jednota svojim zákazníkom už tradične prináša veľkonočnú spotrebiteľskú súťaž. Ako je tiež zvykom, reklamná agentúra JANDL na jej podporu pripravila zábavnú kampaň.

Kto v období pred veľkonočnými sviatkami nakúpi v COOP Jednote aspoň za 25 eur, môže získať okamžitú výhru alebo postúpiť do žrebovania a súťažiť ostovky nákupných poukážok a štyri hlavné ceny – automobily.

"Vzhľadom na symboliku sviatkov je možnosť získania výhier prirovnaná k vyliahnutiu," dozvedeli sme sa od agentúry Jandl, ktorá kampaň prirpavila. Vyliahnutie je zároveň dôležitým prvkom príbehu v televíznom spote kampane.

image

Veľkonočná kampaň COOP Jednoty.

Bača a honelník, známi z reklamného konceptu COOP Jednoty, načakane privítajú nového obyvateľa salaša - rozkošné káčatko. Hoci je zoznámenie rozpačité, najmä s honelníkom sa rýchlo skamaráti a ukáže sa, že majú podobné záľuby. Od kúpania až po nakupovanie. Možno im napokon pomôže vyhrať niektorú z cien vo veľkonočnej súťaži.

Kreatívnu stránku kampane zabezpečila reklamná agentúra JANDL, ktorá koncept rozvíja od roku 2009. Produkciu zastrešila produkčná spoločnosť Kimono Production.

Vizitka kampane:

Client: COOP Jednota

Agentúra: JANDL

Producent: Kimono Production

Marketing Strategist: Jakub Kováč

Marketing Strategist Junior:  Janka Kseničová

Client Service Director: Rastislav Kuttner

Creative Teamleader: Karol Thiry

Head of Art: Pavel Gajdoš

Senior Copywriter: Ján Fajnor

Graphic Designer: Peter Bučan

Media Strategist: David Štefečka

Media Planner: Matej Macho

Media Planner: Simona Kanátová

Account Manager: Ladislav Fazekaš

image

Veľkonočná kampaň COOP Jednota.

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
05. apríl 2024 00:38