StoryEditor

Wienerberger predstavuje nový pozicioning a dlhodobý komunikačný koncept

15.03.2024, 14:50
Autor:
redred

Wienerberger Slovensko je lídrom líder v oblasti výroby stavebných materiálov a prvkov záhradnej architektúry. 

„Nový koncept “Váš domov si to zaslúži” je navrhnutý tak, aby zjednotil komunikáciu všetkých značiek portfólia spoločnosti a vychádzal z nového pozicioningu založeného na skúsenosti, inováciách a silnej pozícii na trhu,“ vysvetľuje Matúš Kvas, Creative director  agentúry Mannschaft, ktorá stojí za tvorbou konceptu.

Značka Wienerberger využíva už viac ako 200 ročné skúsenosti z oblasti produkcie stavebných materiálov. Za ten čas sa jej podarilo vybudovať nielen veľké meno, ale aj špičkové a široké portfólio produktov. Výsledkom toho je záväzok poskytovať najvyššiu kvalitu a inovatívne riešenia pre moderné stavby rezidenčného a nerezidenčného typu s ohľadom na udržateľnosť. Dôkazom tejto dlhodobej práce sú pálené tehly Porotherm, škridly Tondach, dlažby Semmelrock či unikátne riešenie Leadax pre ploché strechy, ktoré tvoria pevný základ produktovej ponuky spoločnosti. „S pomocou šikovných rúk však dokážu vytvoriť oveľa viac – útulný a funkčný domov, v ktorom zákazníci prežívajú tie najemotívnejšie momenty svojho života. Práve o túto skutočnosť sa opiera hlavná idea nového komunikačného konceptu a jeho pilotnej kampane “Váš domov si to zaslúži”,“ dodal Matúš Kvas.

„S novým pozicioningom a komunikačným konceptom chceme značku Wienerberger v prvom rade ukázať v jej pravom svetle a dodať prirodzenú ľudskosť a odlíšiteľnosť. Koncept je odpoveďou na potrebu komunikovať všetky produkty efektívne, zapamätateľne a konzistentne pod jednou strechou, nakoľko naša komunikácia bola doteraz exekučne roztrieštená medzi 4 značky,” hovorí Martin Hýrošš, marketingový riaditeľ Wienerberger Slovensko

S komunikačným konceptom predstavuje Wienerberger Slovensko aj zjednotený vizuálny štýl. S výstupmi kampane Wienerberger sa budú môcť všetci zoznámiť prostredníctvom televíznej reklamy, sponzoringu, rádio reklamy či podcastov, ale aj v odbornej tlači a, samozrejme, vo všetkých digitálnych mediálnych platformách, čím zabezpečíme konzistentnú a celostnú prezentáciu značky aj s naviazaním na performance komunikáciu produktového portfólia.

Vizitka kampane:

Klient:  Wienerberger Slovensko: Martin Hýrošš, Tatiana Gašparová,

Digital strategy & execution: Richard Fehervári, Petra Novická

Agentúra: Mannschaft:

Creative Director: Matúš Kvas, Adam Marčan

Art Director: Adam Marčan, Cristian Valenzuela

Copywriter: Matúš Kvas, Roman Krmášek

Account Manager: Patrik Gonos

Produkcia: Hitchhiker Films

Production manager: Michal Gogh

Réžia: Martin Marček

Media TV stratégia & buying: PHD Media – Michaela Koreňová

 

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
29. apríl 2024 17:22