StoryEditor

Skočte si do 365-ky. S hypotékou od nás to dobre dopadne, odkazuje banka vo svojom najnovšom spote

11.03.2024, 12:43
Autor:
redred

Komunikačný koncept 365.bank „Jednoduchšie, ako ste čakali“ pokračuje ďalším dielom obľúbeného reklamného sitcomu.

Tentokrát si jeden z hlavných protagonistov ako parašutista doslova skočí po hypotéku. Pretože ako odkazuje samotná banka, s hypotékou od 365.bank to dobre dopadne.

V reklamnom spote 365-ka opäť vsadla na osvedčenú dvojicu v podaní hercov Martina Nahálku a Milana Ondríka. Tentokrá sa scéna odohráva v oblakoch. Obaja skáču padákom. Banka tak pokračuje vo viacdielnom reklamnom sitcome, ktorého súčasťou je opäť živé tlieskajúce publikum.

Herci vedú počas zoskoku vtipný dialóg. Nahálka vyjadrí obavu, ako dopadne. No neobáva sa o samotný doskok s padákom, ale paradoxne o výšku úroku na hypotéke. So sloganom „Skočte si do 365-ky. S hypotékou od nás to dobre dopadne!“, ktorý je tématicky zasadený do deja, banka odkazuje priamo na úver na bývanie. Hypotéku si môžu jej klienti vybaviť veľmi jednoducho aj prostredníctvom online žiadosti v mobile.

image

Nová kampaň 365.bank.

„Vychádzame z reálneho sentimentu na trhu, a to z obavy, ktorú ľudia môžu mať z precenenia hypoték, ak ich v najbližsom období čaká refixácia sadzby. Keďže ako banka pre dnešných ľudí sa snažíme reagovať na ich potreby, prichádzame s takou ponukou, vďaka ktorej nemusia mať obavy, či ich hypotéka „dobre dopadne. 

Zároveň je pre nás samozrejmá jednoduchosť, zrozumiteľnosť modernosť a digitálnosť produktov a služieb. A k tejto filozofii  ladíme aj naše reklamné spoty. Koncept sitcomu skóroval už v minulom období vysokou mierou páčivosti a zrozumiteľnosti a baví nás ho rozvíjať ďalej. Kreatívna agentúra, produkcia a samozrejme aj režisér ho opäť posunuli do nevšedného set-upu, ktorý veríme, že bude divákov opäť baviť,“ hovorí Tereza Molnár, brand & CX director 365.bank.

TV spot sa už tradične nakrúcal pred reálnym publikom s priznaným „backstage“ záberom na scéne, ktorá je ladená do korporátnej mintovej farby. Rovnako priznané sú aj závesy „parašutistov“, z ktorých je po pár sekundách jasné, že ide len o bezpečný javiskový trik. Kampaň 365.bank pochádza z dielne reklamnej agentúry Wiktor Leo Burnett. Nový spot bude nasadený od 11. marca. Na komunikačný koncept „Jednoduchšie, ako ste čakali“ aj s novým reklamným spotom nadväzuje tiež interná, online, PR a social media komunikácia. V rámci kampane pribudnú aj rádio spoty.

 

Vizitka kampane

Klient: 365.bank

Agentúra: Wiktor Leo Burnett

Creative Director: Peter Michalka

Strategy Director: Vladimír Lefík

Art Director: Terézia Ščasnovičová

Copywriter Senior: Ladislav Macko, Peter Michalka

Account Director: Michal Kopriva

Account Manager: Romana Juhásová

Produkcia: RIGHT&STUFF

Executive Producer: Viktor Šesták

Executive Director: Petra Kyrra Barčáková

Production Manager: Dagmar Regitková

Réžia: Dan Růžička

DOP: Lukáš Teren

Herci: Milan Ondrík, Martin Nahálka

 

 

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
29. apríl 2024 11:56