UPC Broadband Slovakia odštartovala tento týždeň jesennú nadlinkovú kampaň, v ktorej predstavuje nielen svoj nový claim – Všetko hrá, ale aj novú tvár kampane, herečku Janu Kovalčíkovú.
„V rámci UPC sme sa rozhodli, že by sme radi svetu ukázali všetky výhody, ktoré ako značka ponúkame, čo vyžadovalo aj určitú zmenu v doterajšej komunikácii. S novou komunikačnou stratégiou sme sa rozhodli aj pre obmenu ambasádora značky. V tomto prípade sme zvolili Janku Kovalčíkovú, ktorá sama o sebe zosobňuje rýchlosť, ktorou sa ako telekomunikačný operátor môžeme pochváliť. Jankina všestrannosť, rýchlosť a ľahkosť dokonale ladí s naším produktom - superrýchlym internetom a telkou od UPC,“ hovorí Dominika Vlčeková, Online Marketing Specialist v UPC Broadband Slovakia.
Agentúra PS:Digital zároveň od augusta zastrešuje kompletnú komunikáciu spoločnosti UPC v digitále. Na starosti má celú správu sociálnych sietí vrátane Facebooku, Instagramu, LinkedInu, YouTube a TikToku, influencer marketing a aj ďalšie ad hoc online aktivity.
Vizitka kampane
Klient: UPC Broadband Slovakia (Adrián Brázdil, Dominika (Kojčevová) Vlčeková, Šimon Mikláš)
Agentúra: PS:Digital
Creative Director: Katarína Kurečková
Head of Art: Martin Benca
Art Director: Eva Filkus
Strategy Director: Peter Šebo
Copywriter: Katarína Kurečková, Martin Kovarík
Account Manager: Patrícia Štibravá
Produkcia: Jánošíci
Vedúci výroby: Dominika Jánošiková, Patrícia Jánošiková
Réžia: Viliam Jánošík
Herci: Jana Kovalčíková, Filip Pavúk