Adam Árendáš
Digital product & strategy leader
Media and Digital Services
V rámci programmatického nákupu nám už dnes AI pomáha riadiť cenové ponuky v aukčných reklamných systémoch. To znamená, že dokáže za nás robiť efektívnejšie rozhodnutia, napríklad kedy reklamu nakúpiť, v akom reklamnom umiestnení, pre aký dopyt vyhľadávania a podobne. To všetko robí s jasne vytýčeným cieľom a v reálnom čase. Má svoje obmedzenia, ale v mnohých prípadoch je efektívnejšia ako človek.
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 93% na dočítanie.
01 - Modified: 2023-06-05 09:15:28 - Feat.: 0 - Title: Mediálne agentúry 2023: Ako zamieriť presne a ešte aj efektívne
01 - Modified: 2024-04-16 12:53:20 - Feat.: - Title: Trendy v digitále: Všetci spomínajú AI, ale trh ovplyvnili aj nižšie budgety
02 - Modified: 2024-04-16 08:31:02 - Feat.: - Title: AI: Najdôležitejšie nástroje, ich silné a slabé stránky
03 - Modified: 2024-01-17 11:15:16 - Feat.: - Title: Agentúry využívajú AI nástroje prevažne na analýzu dát a zlepšenie cielenia kampaní
04 - Modified: 2024-02-12 08:00:00 - Feat.: - Title: Rita Harnett: Spomalenie nákupnej cesty môže zvýšiť efektivitu predaja
05 - Modified: 2024-02-09 08:00:00 - Feat.: - Title: ADMA názor: Ktoré trendy treba sledovať a na ktoré zabudnúť?