Umelá inteligencia pomáha ušetriť firmám a značkám čas.
StoryEditor

Nahradí umelá inteligencia vo výskume trhu ľudskú prácu?

30.05.2023, 14:37
Autor:
redred

MNFORCE, stredoeurópsky špecialista na kvantitatívny prieskum trhu, spúšťa nový webový nástroj na báze umelej inteligencie (AI), ktorý pomáha klientom s tvorbou dotazníkov.

MNFORCE je stredoeurópska prieskumná agentúra založená v roku 2011, pôsobiaca na Slovensku, v Česku, Poľsku a v Rakúsku, kde prevádzkuje špecializované online prieskumné panely. Panely buduje a spravuje v súlade s prísnymi štandardami ESOMAR.

V súčasnosti prichádza s novinkou v podobe webovej adresy chat.mnforce.com, ktorá funguje na princípe umelej inteligencie.

„Ako spoločnosť stojaca na inováciách samozrejme sledujeme rýchly vývoj AI a hľadáme pre ňu využitie. Pripravili sme pre verejnosť ukážku, ako môže technológia uľahčiť a urýchliť prácu vo výskume trhu“, hovorí riaditeľ spoločnosti MNFORCE Andrej Kičura.

Nástroj využíva technológiu ChatGPT vyvinutú laboratóriom OpenAI a funguje na princípe chatu – ako by ste prostredníctvom bežnej správy poprosili kolegu, aby vám navrhol otázky a možné odpovede dotazníka do prieskumu, na ktorom spoločne pracujete.

Vďaka tejto technológií môže zadávateľ prieskumu ušetriť čas a nechať si vygenerovať základ dotazníka, ktorý potom sám, za pomoci ďalších, doplňujúcich otázok na tento nástroj alebo už priamo s výskumníkmi MNFORCE doladí a dáta nazbiera prostredníctvom niektorého z ich online panelov.

„V najbližšej dobe určite nečakáme, že umelá inteligencia nahradí skúseného výskumníka, jej výstupy nie sú dokonalé, môže ale klientom aj nám výrazne pomôcť a ušetriť čas. Budeme radi, keď ľudia prostredníctvom nás možnosť umelej inteligencie otestujú“, dodáva Kičura.

Táto tlačová spáva bola tiež vytvorená pomocou umelej inteligencie.

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
03. máj 2024 05:03