Tento prístup zvolila aj reklamná agentúra JANDL. Aký je teda insight ich vianočnej kampane na spotrebiteľskú súťaž COOP Jednoty? Všetci sa tešia na Vianoce a s nadšením spomínajú na tie predošlé. Zo spomienkového optimizmu by sa dalo zamiesiť hutné cesto na medovníky. Dôkazom tohto fenoménu je aj honelník známy z predošlých kampaní. Nostalgia ním máva viac ako puberta s teenagerom a každá jeho sentimentom osladená spomienka konfrontovaná s realitou vytvára príležitosť pre vtipné situácie.
Kampaň pre COOP Jednotu pripravila reklamná agentúra JANDL. Prostredníctvom konceptu "Bača a honelník" komunikuje posolstvá klienta vo forme zábavných príbehov nielen zo salaša už 14 rokov. Výrobu spotu zabezpečila produkčná spoločnosť KIMONO (Powered by JANDL).
Vizitka kampane:
Klient: COOP Jednota
Agentúra: JANDL
Creative Director: Ján Fajnor
Art Director: Pavel Gajdoš
Copywriter: Karol Thiry
Stratég: Jakub Kováč
Account Director: Rastislav Kuttner
Account Executive: Martin Hudák
Media planners: Matej Macho
Produkcia: Kimono