StoryEditor

Verejnosť si vyberá najobľúbenejšieho obchodníka. Zatiaľ vedie Lidl

20.02.2017, 13:45
Autor:
rmrm
Po mesiaci hlasovania priebežne vedie Lidl, a to s veľkým odstupom. Pozrite si top 10 obchodníkov podľa obľúbenosti.

V hlasovaní verejnosti súťaže Mastercard Obchodník roka 2016 si zákazníci vyberajú svojho najobľúbenejšieho obchodníka. Hlasovať môžu prostredníctvom internetových stránok súťaže a SMS správ až do 31. marca 2017. V grafe uvádzame priebežný stav hlasovania zákazníkov k dnešnému dňu. Zobrazené sú iba výsledky desiatich obchodníkov s aktuálne najvyšším počtom hlasov. Aktualizácia grafu prebieha na webových stránkach súťaže každý pracovný deň dopoludnia. Hlasovanie v rámci štvrtého ročníka súťaže bolo spustené v pondelok 16.1.2017.

MasterCard Obchodník roka

​Zákazníci si v každej z 9 kategórií môžu vybrať jedného obchodníka, ktorému dajú svoj hlas a tým prejavia sympatie. Hlasovať môže každý iba raz, či už na internete alebo prostredníctvom SMS správy. „Ocenenie Mastercard Obchodník roka 2016 – Cena verejnosti získa obchodník, ktorý v hlasovaní verejnosti získa najväčší počet bodov. K dnešnému dňu zatiaľ vedie reťazec Lidl s 40 693 hlasmi, na druhom mieste je s 24 748 hlasmi dm drogerie markt a na treťom mieste s 19 955 hlasmi NAY Elektrodom,“  hovorí Josef Machala, Mastercard Rewards Program Leader.

Súťaž je postavená tak, že každý subjekt si robí selfpromo sám. Cenu verejnosti v minulom roku získal Lidl a absolútnym víťazom súťaže sa stalo kníhkupectvo Martinus, obe spoločnosti po tretíkrát. Víťazi 9 kategórií a absolútny víťaz sú výsledkom nezávislého reprezentatívneho prieskumu verejnej mienky spoločnosti GfK Czech.

01 - Modified: 2017-02-17 18:07:52 - Feat.: 0 - Title: Lidl v Česku ruší igelitky. Už od marca
01 - Modified: 2025-03-18 08:57:48 - Feat.: - Title: Ako vidia marketingové aktivity bežní spotrebitelia a ako ľudia z fachu?
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
24. jún 2025 20:13