StoryEditor

Slovnaft chce, aby ľudia bajkovali viac. Spúšťa kampaň s odkazom "Máš to v nohách" a otvára nové stanice

24.07.2020, 13:29
Autor:
redred
Za kampaňou je Elite Solutions.

Spoločnosť Slovnaft prednedávnom spustila letnú kampaň, zameranú na promo bikesharingovej služby Slovnaft BAjk. V letnej kampani sa zameriava na aktiváciu služby pre tých, ktorí ju zatiaľ nepoznajú alebo ju doposiaľ nevyužili. Zároveň chce motivovať aj bajkerov, ktorí už službu vyskúšali, aby ju využívali častejšie či pravidelne.

Slovnaft BAjk ponúka v Bratislave alternatívu komunitnej prepravy, bezpečnej, dostupnej, zdravej a ekologickej. V post-corona dobe je to zároveň výborná voľba pre ľudí, ktorí majú ešte obavy z prepravy MHD-čkou. To bol jeden z hlavných insightov pre kreatívu kampane, ktorú vytvorila agentúra Elite Solutions. 

Súčasná celospoločenská situácia v nás vzbudzuje pocit, že nemáme nič pod kontrolou. Našu prácu, financie, to či niekde môžeme ísť a pod. Veľa z nás je frustrovaných a všetci sa pochopiteľne bojíme o to najdôležitejšie - o naše zdravie. Hlavnou myšlienkou našej kampane je povzbudenie, motivácia a podpora

Pretože BAjkovanie je viac ako šport. Na jednej strane chráni vás a vašu rodinu pred rizikom ochorenia, keďže ste na bajku sám a na strane druhej vám dá slobodu, zdravie a pocit, že celú situáciu a to kam sa vyberiete máte pod kontrolou. Hlavný message kampane vychádza z obľúbeného slovného spojenia Máš to v rukách, ktoré sa v kampani zmenilo na variant Máš to v nohách”.

Kampaň je komunikovaná v online priestore a na sociálnych sieťach značky, v partnerskej spolupráci s mestom Bratislava, partnerských médiách (SME.sk, tlačená inzercia).

Slovnaft BAjk sa aktuálne rozrastá o nové stanice: „Počas sezóny 2020 plánujeme inštalovať 25 nových dokovacích staníc. Zahustíme tak sieť v Novom Meste, Petržalke, Ružinove aj Starom meste a do siete zapojíme aj Raču, Vajnory, Vrakuňu a Karlovu Ves. Osem staníc sme už namontovali, postupne pribudnú aj ďalšie,“ uviedol  Norbert Nagy zo spoločnosti Slovnaft Mobilty Services, ktorá zabezpečuje prevádzku služby. Flotilu posilní až 150 bicyklov novej generácie, celkovo tak užívatelia budú mať k dispozícii 500 až 650 bicyklov.

archív

archív

archív

Vizitka kampane:

Klient: Slovnaft, Zuzana Novoveská
Agentúra:
Elite Solutions
Ideamaker & copywriter: Lenka Včelová
Social Media Manager: Martin Lomen
Graphic Designer: Andrej Valko
Account Manager: Roman Breja

 

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
29. apríl 2024 19:34