StoryEditor

Strategická rošáda v MullenLowe GGK

09.06.2025, 10:01
Autor:
redred

Jakub Straka nastupuje na pozíciu Strategy Director do agentúry LePub Amsterdam. Na pozícii Head of Strategy & Innovation v MullenLowe GGK ho vystriedal Adam Horecký.

Jakub Straka, aktuálny Head of Strategy & Innovation v MullenLowe GGK, prijal obrovskú kariérnu výzvu a od júla 2025 nastupuje na pozíciu Strategy Director do agentúry LePub Amsterdam, ktorá sa tento rok umiestnila v prestížnom zozname – TOP10 Contagious Pioneers 2025 – medzi agentúrami, ktoré významne posúvajú kreatívne limity. Prestíž agentúry dokumentujú aj značky, ktorým zastrešuje globálnu komunikáciu: patria sem Heineken, Philips, Toblerone, Oreo a iné.

„Do MLGGK som prišiel naštartovať novú strategickú kapitolu agentúry a myslím si, že za necelé 3 roky pôsobenia vo firme sa nám to aj celkom podarilo. Odchádzam od kolektívu, ktorý ma ľudsky aj kariérne posunul a dúfam, že mnohým som to oplatil. Verím, že sa agentúre bude dariť aj naďalej a zostane verná svojmu DNA, ktoré hovorí, že je to v prvom rade o ľuďoch,” povedal Jakub Straka o svojom pôsobení v MullenLowe GGK.

Jakuba nepochybne čakajú obrovské výzvy, keďže nie je veľa Slovákov, ktorí pôsobia v zahraničných agentúrach so širokým portfóliom globálnych klientov. O svojej novej výzve hovorí s nadšením, no zároveň s pokorou:

„Na druhej strane neskrývam radosť, že moje meno sa bude spájať s takou prestížnou agentúrou, akou je LePub. Začínam písať novú kapitolu mojej kariéry a plním si svoj dlhoročný sen – hrať reklamnú Champions League a pracovať na globálnych stratégiach klientov, ktorých kampane vidia a šíria milióny ľudí po svete. Odchádzam s rešpektom, zdravým sebavedomím a optimizmom, že aj obyčajný chalan z Prešova môže robiť na svetových veciach,” dodal Jakub Straka.

CEO agentúry Marek Pajtáš ho doplnil: „Jedinou konštantou je zmena a v našej branži to platí dvojnásobne. V prvom rade chcem Jakubovi poďakovať za odvedenú prácu. Myslím si, že sme si veľmi dobre rozumeli profesionálne aj ľudsky. Akokoľvek sme mali kopec ďalších spoločných plánov, ja sám som Kubovi potvrdil, že ide o ponuku, ktorá sa neodmieta a budem mu držať palce v novej kariérnej výzve.”

V súvislosti s touto personálnou zmenou agentúra MullenLowe GGK hneď aj oznámila meno nového strategického riaditeľa. Jakubovým nástupcom na pozícii šéfstratéga bude skúsený Adam Horecký.

„Adamove skúsenosti ho predurčujú byť výraznou posilou nášho tímu. Myslím si, že sme pomerne rýchlo našli spoločnú reč a ja sa už teraz teším na spoluprácu,” dodal Marek Pajtáš.

Adam sa vracia do reklamného sveta z klientskej strany (Slido a Kontentino). Predtým 8 rokov pôsobil v MADE BY VACULIK ako stratég/Strategy Director, kde získal množstvo skúseností z prostredia reklamy. Nejde teda o žiadneho nováčika v komunikačnej branži.

Spýtali sme sa ho na dôvody, pre ktoré sa vracia do reklamného sveta po práci pre značky Slido a Kontentino.

„Reklama ma fascinuje celý život. Preto sa do tohto prostredia, po párročnej pauze na „druhej strane“, vraciam s nadšením. Som rád, že som mal možnosť zažiť aj tú druhú (klientskú) stranu - podľa mňa je to nenahraditeľná skúsenosť, najmä pre stratéga. No je čas ísť späť a preto som rád, že Marek prišiel s ponukou práve v momente, keď som si to začal uvedomovať. Vážim si tú dôveru a dúfam, že sa mi podarí nadviazať na úspechy, ktoré MLGGK v posledných rokoch raketovo posunuli vpred. Je to výzva, na ktorú sa nesmierne teším, no súčasne ju beriem s totálnym rešpektom,“ dodal Adam Horecký.

01 - Modified: 2025-06-13 07:41:01 - Feat.: 0 - Title: Jakub Straka: Teším aj bojím sa zároveň. Mám pred nástupom do LePub Amsterdam veľký rešpekt
menuLevel = 2, menuRoute = news/kto-kam, menuAlias = kto-kam, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
14. jún 2025 13:56