StoryEditor

Aprílové Hodnotenie Stratégií: Zatiaľ najlepšie v tomto roku

14.05.2025, 13:31

„Keď nás Lucia vítala vo dverách so slovami, že máme extra veľa prác na hodnotenie, nikto sa netváril nadšene. Kvantita je málokedy preferovaná pred kvalitou. Množstvo prác z hodnotenia nakoniec (pre nás našťastie) vypadlo pre meškanie či procesné pochybenia, typické skôr pre slovenskú justíciu," začína svoje hodnotenie aprílového kola Associate Creative Director Free Andy Tomi Slobodník. Celý text nájdete v nasledujúcom článku. 

 

„Plne obsadená zasadačka vyhriata lúčmi jarného slnka a dlhý zoznam prihlásených prác sľubovali horúcu diskusiu. Toto kolo Hodnotenia Stratégií však prebehlo rýchlo a s výrazným porotcovským konsenzom," doplnil ďalší člen poroty, marketingový a PR riaditeľ Hyundai Marek Kopča. Jeho komentár prinášame v samostatnom článku. 

 

Tak sa teda pozrime na výsledky. Rozdelili sme ich podľa jednotlivých kategórií. K niektorým víťazným prácam pripájame aj komentáre poroty. 

Agentúra mesiaca: MADE BY VACULIK 

Vaculíkovci síce nemali veľa víťazov, ale aprílové hodnotenie vyhrali vďaka množstvu prihlásených prác. Treba byť aktívny. Oplatí sa to. Ich práce pre Orange však mali veľmi slušné body a s viacerými sa prebojovali do ročného finále. 

TOP PRÁCA MESIACA

Gratulácie posielame do This is locco. Ich práca Puč v Činohre SND pre Nadáciu otvorenej spoločnosti získala najvyššie hodnotenie. A to v kategórii CRAFT. Od zadávateľov v priemere 6,90 bodu, od agentúr 9,30 bodu. Good job. 

image

Puč v Činohre SND

REKORDÉR HODNOTENIA 

Ten zostáva rovnaký. SND je svetové od agentúr Mannschaft & Free Andy pre Otvrenú kultúru. Zadávatelia dali tejto práci 7,70 bodu a kreatívci 8,30. V porote sa minulý mesiac celkom hlasno diskutovalo práve o týchto dvoch prácach. Ktorá je lepšia? Ideovo, čistotou či craftom? Niektorí porotcovia stáli na strane This is locco, niektorí trvali na tom, že vyššiu kvalitu a drive má Mannschaft s Free Andy. Bolo to zaujímavé. 

image

Puč v Činohre SND

FILM, TV REKLAMA

Víťaz: #Rešpekt Murgaš

Vizitka: 

Kategória: Film – televízna reklama

Klient: Telekom

Agentúra: MUW SAATCHI & SAATCHI

Creative director: Jaroslav Vígh, Adam Baška

Art director: T. Bánik, A. Chibiriev, T. Ščasnovičová, V. Holaňová, M. Rybárová

Strategy director: Kamil Charvát, Lenka Dzurendová

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 86% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-05-14 11:42:27 - Feat.: 0 - Title: Marek Kopča: V Hodnotení Stratégií by som privítal viac kreatívnych, ale zároveň na výkon zameraných počinov 02 - Modified: 2025-05-15 07:57:55 - Feat.: 0 - Title: Tomi Slobodník: Citové vydieranie a šok pri kampaniach na 2 %? Verím, že existuje aj iný prístup
menuLevel = 2, menuRoute = news/hodnotenia, menuAlias = hodnotenia, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
30. máj 2025 11:57