StoryEditor

Young Lions Mariky Tisoňovej: Viackrát som mala slzy v očiach, bolo to silné

27.06.2023, 08:00
Autor:
redred

Marika Tisoňová je Social media brand manager v agentúre TRIAD. V Young Lions súťažila v kategórii Digital. A tu sú jej pocity z týždňa stráveného v Cannes.

Cesta do Cannes bola od začiatku veľkým dobrodružstvom, z ktorého sa doteraz všetci spamätávame. Spoznali sme sa so skvelými ľuďmi a už od prvého momentu sme nasávali množstvo inšpirácie od druhých - nielen na prednáškach, ale aj od ďalších členov našej skvelej slovenskej posádky. Nedalo sa síce stihnúť a vidieť všetko, ale aj tak si odtiaľ odnášame veľa vedomostí a zážitkov, na ktoré nezabudneme.

image

Lenka Švančárková a Mária Tisoňová na Young Lions v Cannes.

Zapálené pre reklamu

Pri oceňovaných prácach na odovzdávaní cien som mala viackrát slzy v očiach. Bolo to silné. Týždeň na Cannes Lions stačil na to, aby sme sa vrátili neskutočne zapálené pre svetovú reklamu. Verím, že všetci ešte máme čo priniesť. Ísť na Cannes Lions bola obrovská pocta a zároveň veľká príležitosť. Medzinárodné kolo bolo oveľa ťažšie - predsa len, súťažili sme s tými najlepšími.

Naše zadanie bolo náročné

Mali sme zmeniť vnímanie predškolského vzdelávania u indických matiek a zároveň ich motivovať k participácii. Na začiatok sme sa snažili zistiť si o ich kultúre a vnímaní vzdelávania čo najviac. Vedeli ste, že 60 percent detí do 6 rokov nepozná ani jedno písmenko? Ľudia tým vôbec nežijú a dokonca k tomu nemajú ani len dostatok prostriedkov. Náš zadávateľ Rocket Learning síce funguje na vzdelávaní prostredníctvom whatsappovej skupiny, no rodiny majú zväčša v domácností len jeden mobil s obmedzenými dátami.

image

Digital

Aj preto sme sa v našej výslednej práci Moms know best zamerali na oslavu matiek, ktoré vedia všetko najlepšie - a hlavne to, že predškolské deti potrebujú vzdelávanie. Oslavou sme tak matky prinútili špecifickým spôsobom k zápisu do vzdelávacieho programu (ktorý je zdarma), pretože v tom prípade dostali 5GB dát zdarma. A to sme vnímali ako ponuku, ktorú by indické matky v daných podmienkach za nás určite neodmietli. Som vďačná, že sme na zadaní pracovali spoločne s Lenkou Švančárkovou, pretože za mňa sme skvele zohratá dvojka a výborne sa dopĺňame. Dúfam, že nám aj o rok zadanie sadne a podarí sa nám vyhrať.

image

Marika Tisoňová

Bol to zážitok

Súťaž Cannes Lions prajem zažiť každému. Je to zážitok na celý život. Aj preto veľmi pekne ďakujem Matúšovi Hlibokému za skvelé rady, porote v slovenskom kole za to, že náš nápad ocenila a vybrala a samozrejme AMA, vďaka ktorým sme tam mohli ísť.

01 - Modified: 2023-06-26 10:55:27 - Feat.: 0 - Title: Očakávania z Cannes Lions boli veľké a aj tak sa ich podarilo predčiť, hovorí Andrea Vargová 02 - Modified: 2023-06-26 05:50:39 - Feat.: 0 - Title: Young Lions od Lenky Švančárkovej: Naše kreatívne hlavy sa ani na chvíľu nevypli 03 - Modified: 2023-06-24 11:26:30 - Feat.: 0 - Title: Cannes Lions: Naši mladí levíci majú shortlist za Print, gratulujeme!
01 - Modified: 2023-08-07 09:01:46 - Feat.: - Title: Sunday ADucation #8: V júli to bolo s marketingom značiek ružové 02 - Modified: 2023-07-17 14:40:34 - Feat.: - Title: Daniel Vachuna: Young Lions je jedna veľká reklamná párty roka 03 - Modified: 2023-07-18 16:08:12 - Feat.: - Title: Na Young Lions som videl peak brandže, tvrdí Róbert Slimák 04 - Modified: 2023-07-18 15:05:23 - Feat.: - Title: Hranice marketingu sa prekračujú každou novou kampaňou, hovorí Tomáš Ščipák 05 - Modified: 2023-07-17 09:29:14 - Feat.: - Title: Young Lions treba jednoducho zažiť, hovorí Michal Roháček
menuLevel = 2, menuRoute = news/blogy, menuAlias = blogy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
18. máj 2024 19:39