Managing Director
YouGov CP Slovakia
Spoločensko-ekonomická situácia nastoľuje viacero výziev pre spoločnosti aj v roku 2025, či už na globálnom, ako aj na lokálnom trhu. Zrýchľujúci sa svet okolo nás kladie vyššie nároky byť ešte efektívnejším, presnejším v našom rozhodovaní, zároveň však nepoľaviť na presnosti a kvalite. Aj výskum trhu sa musí prispôsobiť tomuto vývoju, a preto kvalita vstupných dát a informácií, presnosť, ako aj správny prístup v analýze a interpretácii bude naďalej zohrávať dôležitú úlohu. Aby sa zistené poznatky v spoločnostiach uchytili a pracovalo sa s nimi efektívne, je dôležité zabezpečiť používateľsky príjemné prostredie aj vďaka rôznym inovatívnym technologickým platformám. A keďže sme stále „len ľudia“, tak aj zaistiť dostatočnú kvalitu a odbornosť servisu pre zadávateľov/klientov.
Jakub HankovskýCountry manager
Ipsos
V dobe, v ktorej veľká časť ľudských interakcií prebieha v online priestore a v ktorej sa aj prieskum trhu a verejnej mienky presúva viac a viac do online sveta, je čoraz väčšie riziko výberu správneho výskumného partnera či riziko rozhodovania na základe nekvalitných či nesprávne interpretovaných dát.
Zostáva vám 82% na dočítanie.