StoryEditor

Komunikácia kvitne

18.03.2007, 23:00

Investície do reklamy, do budovania vzťahov medzi firmami a ich klientmi, do poradenstva typu ako si zlepšiť imidž a vyleštiť značku -- na to všetko sa vo svete aj u nás vynakladá čoraz väčší balík peňazí. Takýto trend je vodou na mlyn najmä komunikačným a poradenským agentúram. Svedčí o tom aj čerstvo zverejnený rebríček Asociácie PR agentúr SR. Najväčším z nich vlani na Slovensku stúpli honoráre o viac než desať percent. Vďačia za ne nielen rastúcej ekonomike, ale aj tomu, že čoraz viac spoločností si nebuduje meno, značku a firmu na kolene, ale siahajú po profesionálnych službách v oblasti public relations. Dobrým signálom pre agentúry je aj to, že v roku 2006 stúpol počet debutantov, teda firiem, ktoré využili PR služby prvý raz. Zo sektorov najviac vlani narástli objemy peňazí za portfóliá služieb v zdravotníctve, spotrebnom tovare či life-style produktoch.

menuLevel = 2, menuRoute = hnporadna/podnikanie, menuAlias = podnikanie, menuRouteLevel0 = hnporadna, homepage = false
08. máj 2024 21:57