StoryEditor

Veľké značky majú v Číne problémy pre podporu Ujgurov

30.04.2021, 00:00
290 miliónov eur H&M vlani zarobila v Číne.

Švédska odevná značka H&M čelí ťažkostiam na čínskom trhu. Dôvodom je kritika porušovania práv menšinových Ujgurov. V reakcii na to úplne zmizol tovar tejto spoločnosti z čínskych internetových obchodných platforiem. Na bojkot značky vyzvali niektorí používatelia sociálnej siete Weibo a spoluprácu s ňou, aj s firmou Nike prerušili najmenej dve čínske filmové hviezdy. Do problémov sa dostali aj značky Adidas a Puma. Reťazec H&M sa však rozhodol, že chce získať dôveru čínskych zákazníkov späť. Nie je sa čomu čudovať...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2023-03-26 18:09:22 - Feat.: - Title: Marian prebral biznis po náhlej smrti otca, miluje luxusné superšporty: Proti označeniu milionár z Lučenca už ani nebojujem 02 - Modified: 2023-03-02 07:00:00 - Feat.: - Title: 11-ročná Pixie zarába mesačne 120-tisíc eur. Zo svojej firmy teraz odchádza na dôchodok, aby nastúpila na strednú školu 03 - Modified: 2023-02-06 11:00:00 - Feat.: - Title: Ľudia milujú videá, na ktorých hydraulický lis drví najrôznejšie predmety. Z tohto trendu sa stal multimiliónový biznis 04 - Modified: 2023-02-10 12:00:00 - Feat.: - Title: Bezmäsité mäso malo zachrániť svet, realita vyzerá inak. Firmy doň naliali vyše miliardy, ľudia oň nemajú záujem 05 - Modified: 2023-01-20 13:45:19 - Feat.: - Title: Kľúčová spoločnosť Širokého podnikania dostala pokutu za banálnu chybu. Stala sa aj súkromnejšou
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/zahranicna-ekonomika, menuAlias = zahranicna-ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
02. apríl 2023 11:23