StoryEditor

Veľké značky majú v Číne problémy pre podporu Ujgurov

30.04.2021, 00:00
290 miliónov eur H&M vlani zarobila v Číne.

Švédska odevná značka H&M čelí ťažkostiam na čínskom trhu. Dôvodom je kritika porušovania práv menšinových Ujgurov. V reakcii na to úplne zmizol tovar tejto spoločnosti z čínskych internetových obchodných platforiem. Na bojkot značky vyzvali niektorí používatelia sociálnej siete Weibo a spoluprácu s ňou, aj s firmou Nike prerušili najmenej dve čínske filmové hviezdy. Do problémov sa dostali aj značky Adidas a Puma. Reťazec H&M sa však rozhodol, že chce získať dôveru čínskych zákazníkov späť. Nie je sa čomu čudovať...

Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-06-27 11:00:00 - Feat.: - Title: Celulitída je najslávnejšia neexistujúca choroba, alebo ako sa z bežného tuku stal miliardový biznis a problém len pre ženy 02 - Modified: 2025-06-26 07:40:59 - Feat.: - Title: Z totálneho bahna k najvyšším obratom v histórii. Známa značka z Nitry rastie, nestopla ju ani kríza v Afrike 03 - Modified: 2025-06-17 10:00:00 - Feat.: - Title: V jedenástich rokoch oblieka Hollywood. Dylan zbiera hviezdne mená aj módne uznanie 04 - Modified: 2025-06-12 17:25:31 - Feat.: - Title: Naši hlavní výrobcovia bicyklov hlásia straty, vidia aj bod zlomu. Z globálnej cenovej vojny vyťažíme, avizujú 05 - Modified: 2025-06-06 11:40:38 - Feat.: - Title: Elon Musk vs. Donald Trump. Ako sa rozpadlo spojenectvo dvoch mocných mužov a čo to znamená
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/zahranicna-ekonomika, menuAlias = zahranicna-ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
13. júl 2025 02:20