StoryEditor

Veľké značky majú v Číne problémy pre podporu Ujgurov

30.04.2021, 00:00
290 miliónov eur H&M vlani zarobila v Číne.

Švédska odevná značka H&M čelí ťažkostiam na čínskom trhu. Dôvodom je kritika porušovania práv menšinových Ujgurov. V reakcii na to úplne zmizol tovar tejto spoločnosti z čínskych internetových obchodných platforiem. Na bojkot značky vyzvali niektorí používatelia sociálnej siete Weibo a spoluprácu s ňou, aj s firmou Nike prerušili najmenej dve čínske filmové hviezdy. Do problémov sa dostali aj značky Adidas a Puma. Reťazec H&M sa však rozhodol, že chce získať dôveru čínskych zákazníkov späť. Nie je sa čomu čudovať...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-05-16 22:00:00 - Feat.: - Title: IT manažér Karol Horský: Informačné technológie nie sú mužskou doménou, v oblasti AI som však skeptik 02 - Modified: 2025-05-14 06:00:00 - Feat.: - Title: Ray Kroc kúpil podnik od bratov McDonaldovcov. Takto syn českých emigrantov vybudoval svetovú sieť fast foodov 03 - Modified: 2025-02-24 07:50:28 - Feat.: - Title: Bývalý člen elitnej jednotky, ktorá zabila Usámu bin Ládina, zmenil kariéru. Začal predávať kanabis, mal na to dobrý dôvod 04 - Modified: 2025-02-17 10:26:21 - Feat.: - Title: Na Slovensko prichádza konkurencia pre McDonald’s a KFC. Vieme, kde otvorí prvé dve prevádzky 05 - Modified: 2025-02-03 12:19:45 - Feat.: - Title: Okázalé mrakodrapy, veľké investičné príležitosti aj krutí diktátori. Prečo svet upiera zrak na Perzský záliv?
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/zahranicna-ekonomika, menuAlias = zahranicna-ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
27. máj 2025 23:02