StoryEditorChorvátsko láka turistov, pripravilo aj samolepkovú kampaň
Dôveryhodný podnik či inštitúcia získa samolepku Stay Safe in Croatia, ktorá by mala turistom garantovať bezpečnosť.
Obľúbená letná destinácia Čechov a Slovákov pripravila tento rok projekt na podporu miestneho cestovného ruchu. Dôveryhodné podniky v Chorvátsku dostanú špeciálnu samolepku, ktorá má garantovať bezpečnosť daného podniku alebo inštitúcie. Podľa chorvátskej ministerky turizmu a športu Nikoliny Brnjacovej sa k projektu prihlásilo už viac ako 10-tisíc chorvátskych subjektov. Samolepku môžu získať napríklad reštaurácie a bary, hotely, súkromné ··apartmány, múzeá a ďalšie...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-06-23 13:15:01 - Feat.: - Title: Prečo sa cestovanie Slovákov po domovine zaseklo
02 - Modified: 2025-06-23 12:06:20 - Feat.: - Title: Eurokomisia vyzvala občanov, aby pomohli pripraviť stratégiu pre udržateľný cestovný ruch
03 - Modified: 2025-06-22 15:20:38 - Feat.: - Title: Situácia pri Splite je pod kontrolou, evakuovaní turisti sa vracajú do ubytovania
04 - Modified: 2025-06-22 12:41:00 - Feat.: - Title: Lesné požiare v Chorvátsku sa podarilo uhasiť, polícia podozrieva podpaľačov
05 - Modified: 2025-06-21 20:35:11 - Feat.: - Title: Neďaleko Splitu zúri požiar, stovky turistov museli evakuovať