Profit globálneho biznisu s oblečením sa v koronaroku prepadol o viac ako 90 percent. Predajne majú navyše plné sklady starých kolekcií.
Lockdown a home office priniesli nový trend: obliekať sa do teplákov či iných pohodlných kusov odevu. „Ľudia pracujúci z domu, zákaz svadieb a spoločenských udalostí. To všetko prispelo k zníženému záujmu aj v čase, keď boli predajne ešte otvorené,“ hodnotí situáciu vedúci predaja známej pánskej značky Alain Delon, Richard Wohlstein. Tento fakt potvrdzuje aj ojedinelý medziročný nárast globálneho predaja športového oblečenia. Vlani bol na úrovni sedem percent.
Zvyšok odevného trhu však zažil obrovský prepad. Americká poradenská spoločnosť McKinsey & Company vo s...
Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-12-05 15:50:16 - Feat.: - Title: Chudobnejšie Vianoce? Nie všade berú Slováci obchody útokom. Známi predajcovia priznali horšie výsledky
02 - Modified: 2025-12-04 11:40:00 - Feat.: - Title: Výraznejší obrat v maloobchode by mohol prísť na jar budúceho roka, tvrdia analytici
03 - Modified: 2025-12-04 11:16:20 - Feat.: - Title: Maloobchodné tržby v eurozóne aj v celej EÚ v októbri stagnovali
04 - Modified: 2025-11-28 23:00:00 - Feat.: - Title: Epidemiológ: Naposledy vírus mutoval tak, aby nakazil čo najviac ľudí, ale neusmrtil veľa svojich hostiteľov
05 - Modified: 2025-11-28 08:43:57 - Feat.: - Title: Nay či Allegro už teraz hlásia lepší Black Friday než vlani. A to majú najsilnejšie dni ešte len pred sebou