Automobilky, výrobaPeter Mayer
StoryEditorBatériovú mizériu v Únii pomôžu vyriešiť aj naše firmy
InoBat, ZŤS-VaV či Energo-Aqua. To sú slovenskí hráči, ktorí priložia ruku k dielu v európskom boji o sebestačnosť v produkcii článkov.
Aj keď chce Brusel masívne znižovať emisie, čomu majú výrazne pomôcť aj batérie, v ich výrobe za zvyškom sveta žalostne zaostávame. O tom svedčí aj fakt, že približne 80 percent týchto zariadení na svete produkuje Čína, ďalších 17 percent USA, Japonsko a Južná Kórea a necelé dve percentá Európa.
Táto priepasť znepokojuje štáty, výrobcov v oblasti automotive, energetické firmy a v konečnom dôsledku aj používateľov jednotlivých technológií. Aj preto sa Brusel rozhodol v rámci projektu European Battery Inovation v hodnote 2,9 miliardy eur podporiť zámery spoločností s vyso...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-07-05 22:03:09 - Feat.: - Title: Wealth manažéri verzus influenceri či AI
02 - Modified: 2025-07-03 22:00:00 - Feat.: - Title: Cestovné poistenie na dovolenku určuje cieľová destinácia
03 - Modified: 2025-07-02 08:46:59 - Feat.: - Title: Slováci sa vrhli na reality, no zarábajú netradične. Vlastnia ich len na papieri, peniaze im teraz tečú i tak
04 - Modified: 2025-06-27 12:48:11 - Feat.: - Title: Fiľova odpoveď na tragický rok 2023? Masívny rast zisku a investícia v desiatkach miliónov eur
05 - Modified: 2025-06-23 22:04:56 - Feat.: - Title: Raketový nástup. Do nového produktu naliali investori miliardy, s vlastným fondom prichádza aj Trumpova firma