Automobilky, výrobaPeter Mayer
StoryEditorBatériovú mizériu v Únii pomôžu vyriešiť aj naše firmy
InoBat, ZŤS-VaV či Energo-Aqua. To sú slovenskí hráči, ktorí priložia ruku k dielu v európskom boji o sebestačnosť v produkcii článkov.
Aj keď chce Brusel masívne znižovať emisie, čomu majú výrazne pomôcť aj batérie, v ich výrobe za zvyškom sveta žalostne zaostávame. O tom svedčí aj fakt, že približne 80 percent týchto zariadení na svete produkuje Čína, ďalších 17 percent USA, Japonsko a Južná Kórea a necelé dve percentá Európa.
Táto priepasť znepokojuje štáty, výrobcov v oblasti automotive, energetické firmy a v konečnom dôsledku aj používateľov jednotlivých technológií. Aj preto sa Brusel rozhodol v rámci projektu European Battery Inovation v hodnote 2,9 miliardy eur podporiť zámery spoločností s vyso...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-10-11 10:43:08 - Feat.: - Title: Aj pri klesajúcej inflácii sa odporúča investovať voľné financie. Dokonca je to dlhodobo výhodné
02 - Modified: 2024-10-10 20:02:11 - Feat.: - Title: Francúzska vláda v návrhu rozpočtu hľadá prostriedky u bohatých firiem aj ľudí
03 - Modified: 2024-10-10 12:24:53 - Feat.: - Title: Štát štartuje dlhopisy pre ľudí. Sľubuje úroky okolo troch percent
04 - Modified: 2024-10-11 08:31:41 - Feat.: - Title: Výskumníci z Liptova: Máme zákazníkov z desiatok krajín sveta (rozhovor)
05 - Modified: 2024-10-04 22:00:00 - Feat.: - Title: Sankcie za emisie uškodia všetkým, varuje šéf Škody. Elroq otestuje záujem o elektro