Automobilky, výrobaPeter Mayer
StoryEditorBatériovú mizériu v Únii pomôžu vyriešiť aj naše firmy
InoBat, ZŤS-VaV či Energo-Aqua. To sú slovenskí hráči, ktorí priložia ruku k dielu v európskom boji o sebestačnosť v produkcii článkov.
Aj keď chce Brusel masívne znižovať emisie, čomu majú výrazne pomôcť aj batérie, v ich výrobe za zvyškom sveta žalostne zaostávame. O tom svedčí aj fakt, že približne 80 percent týchto zariadení na svete produkuje Čína, ďalších 17 percent USA, Japonsko a Južná Kórea a necelé dve percentá Európa.
Táto priepasť znepokojuje štáty, výrobcov v oblasti automotive, energetické firmy a v konečnom dôsledku aj používateľov jednotlivých technológií. Aj preto sa Brusel rozhodol v rámci projektu European Battery Inovation v hodnote 2,9 miliardy eur podporiť zámery spoločností s vyso...
Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-07-25 10:35:53 - Feat.: - Title: Ministerstvo financií odmietlo tvrdenia o zániku rekordného množstva firiem
02 - Modified: 2025-07-23 17:52:00 - Feat.: - Title: KDH neodmieta stavbu nového jadrového zdroja, obáva sa zle nastavenej investície
03 - Modified: 2025-07-24 07:11:58 - Feat.: - Title: Američania si za autá zo Slovenska už priplácajú. Naši vývozcovia popri clách čelia ďalšej prekážke navyše
04 - Modified: 2025-07-21 22:00:00 - Feat.: - Title: Biznis model nefunguje, tvrdí Porsche. Slovenský Cayenne trápia predaje, zabolieť môžu aj investíciu na Považí
05 - Modified: 2025-07-21 10:58:58 - Feat.: - Title: Nemecké firmy spustili novú iniciatívu, investície presiahnu 630 miliárd eur. Je to silný signál, vraví Merz