Automobilky, výrobaPeter Mayer
StoryEditorBatériovú mizériu v Únii pomôžu vyriešiť aj naše firmy
InoBat, ZŤS-VaV či Energo-Aqua. To sú slovenskí hráči, ktorí priložia ruku k dielu v európskom boji o sebestačnosť v produkcii článkov.
Aj keď chce Brusel masívne znižovať emisie, čomu majú výrazne pomôcť aj batérie, v ich výrobe za zvyškom sveta žalostne zaostávame. O tom svedčí aj fakt, že približne 80 percent týchto zariadení na svete produkuje Čína, ďalších 17 percent USA, Japonsko a Južná Kórea a necelé dve percentá Európa.
Táto priepasť znepokojuje štáty, výrobcov v oblasti automotive, energetické firmy a v konečnom dôsledku aj používateľov jednotlivých technológií. Aj preto sa Brusel rozhodol v rámci projektu European Battery Inovation v hodnote 2,9 miliardy eur podporiť zámery spoločností s vyso...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-05-15 22:00:00 - Feat.: - Title: Nedostatočné poistenie nehnuteľností vedie k zníženiu poistného plnenia
02 - Modified: 2025-05-14 13:44:36 - Feat.: - Title: Kraft Heinz chystá v USA najväčšiu investíciu za posledné roky, ide modernizovať továrne
03 - Modified: 2025-05-13 10:41:37 - Feat.: - Title: Donald Trump chystá v Perzskom zálive veľké oznámenie
04 - Modified: 2025-05-12 14:42:46 - Feat.: - Title: Automobilový priemysel je príliš veľký a slabý na pokuty
05 - Modified: 2025-05-12 09:26:40 - Feat.: - Title: Rekordný export z Číny: Vývoz elektromobilov stúpol o 76 percent