Prvýkrát od vypuknutia pandémie rastú francúzskej značke Hermes tržby. Na pozitívnom výsledku sa však podieľajú predovšetkým zákazníci v Ázii, v Európe sa zatiaľ návrat do čiernych čísel nekoná. Aj napriek tomu to podľa analytikov vyzerá, že sa dopyt po luxusnom tovare pomaly uzdravuje. Vo štvrťročných výsledkoch tržieb vidí nádej aj skupina LVMH.
Nadšencov do drahých značiek znovu chytila chuť míňať a priemysel s luxusným tovarom je späť v pln...
Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-12-06 13:00:00 - Feat.: - Title: Toto je najmladšia self-made miliardárka na svete. Kedysi bola baletka, dnes riadi platformu ohodnotenú na 11 miliárd
02 - Modified: 2025-12-01 14:41:15 - Feat.: - Title: Kenská diplomatka pre HN: Afrika tvorí budúcnosť celej planéty. Hlavnou témou sa tu stáva produkcia potravín
03 - Modified: 2025-11-21 05:00:00 - Feat.: - Title: Keď podniká rodina: Ako má spoločný život a práca vplyv na fungovanie rodiny? TU sú príbehy zo života
04 - Modified: 2025-11-10 07:54:31 - Feat.: - Title: Superbiznis s magnetkami. V jednom čínskom meste ich vyrábajú pre celý svet, na trh dodajú milión kusov za deň
05 - Modified: 2025-11-04 23:00:00 - Feat.: - Title: Privátna 5G sieť má potenciál zmeniť priemysel. Na TUKE ukázali jej schopnosti a výhody