S povinnosťou nosiť zakryté ústa a nos sa od príchodu pandémie zmenili „skrášľovacie“ návyky žien. Pri líčení už toľko nekladú dôraz na pery, ale skôr na očné partie, ktoré sú so zakrytými ústami a nosom vidieť. Preto sa drasticky prepadol predaj rúžov. A nejde len o pery. S tým, ako ľudia trávili karanténu doma, neoslavovali sa svadby a podobné udalosti, ubudlo aj dôvodov na nosenie mejkapu. Európsky trh s dekoratívnou kozmetikou je tak ďalším segmentom, ktorý pandémia riadne pridusila. Tento rok zažíva prepady, aké v posledných rokoch nezažil....
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-05-29 20:00:40 - Feat.: - Title: Biedronka sa na Slovensku len tak nestane „domácim hrdinom“. Najprv musí získať náskok pred malými hráčmi
02 - Modified: 2025-05-16 09:54:22 - Feat.: - Title: Nový konkurent pre dm drogérie? Prichádza k nám značka z Nemecka, prvá pobočka bude mimo Bratislavy
03 - Modified: 2025-05-07 07:17:52 - Feat.: - Title: Tržby maloobchodu boli v marci opäť nižšie ako pred rokom. Na výsledku sa najviac podieľali supermarkety
04 - Modified: 2025-04-14 18:02:59 - Feat.: - Title: Firmy na Slovensku pri platoch zatiahli brzdu, ruky im zväzuje aj vládna konsolidácia
05 - Modified: 2025-04-02 16:47:38 - Feat.: - Title: Nemeckí konkurenti ho nechali v závese. Slovenské Tesco však otáča nepriaznivý trend