StoryEditor

Pandémia zmenila stratégiu firiem. Ponuku zúžili Cola aj Pepsi

17.06.2020, 00:00

Nákaza koronavírusom v Spojených štátoch spôsobila, že veľkí výrobcovia v obchodoch ponúkajú užšie portfólio pochúťok. Hlavným dôvodom je, že najobľúbenejšie produkty sa rýchlejšie vykúpia a producenti sa sústreďujú prednostne na ich výrobu pred produkciou menej obľúbených a predávaných produktov. Správy o zmene v produkcii hlásia aj firmy ako Coca-Cola, Pepsi alebo Mondelez, ktorý produkuje sušienky Oreo.

Tvorba zásob
S ka...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-06-12 13:32:00 - Feat.: - Title: Nová drogéria z Nemecka dnes zakotvila na Považí. Jej šéf pre HN uviedol, kde otvorí ďalšie predajne 02 - Modified: 2025-06-02 18:00:00 - Feat.: - Title: Svet stratil 1,8 roka života za dva roky pandémie 03 - Modified: 2025-05-29 20:00:40 - Feat.: - Title: Biedronka sa na Slovensku len tak nestane „domácim hrdinom“. Najprv musí získať náskok pred malými hráčmi 04 - Modified: 2025-05-21 19:18:56 - Feat.: - Title: Rakúska FPÖ požiadala o prešetrenie údajného zneužívania moci stranou ÖVP počas pandémie 05 - Modified: 2025-05-20 06:20:17 - Feat.: - Title: Slovensko sa zdržalo pri hlasovaní o pandemickej dohode, lekárske organizácie kritizujú rozhodnutie vlády
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/zahranicna-ekonomika, menuAlias = zahranicna-ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
22. jún 2025 04:28