StoryEditor

Pandémia zmenila stratégiu firiem. Ponuku zúžili Cola aj Pepsi

17.06.2020, 00:00

Nákaza koronavírusom v Spojených štátoch spôsobila, že veľkí výrobcovia v obchodoch ponúkajú užšie portfólio pochúťok. Hlavným dôvodom je, že najobľúbenejšie produkty sa rýchlejšie vykúpia a producenti sa sústreďujú prednostne na ich výrobu pred produkciou menej obľúbených a predávaných produktov. Správy o zmene v produkcii hlásia aj firmy ako Coca-Cola, Pepsi alebo Mondelez, ktorý produkuje sušienky Oreo.

Tvorba zásob
S ka...

Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-12-16 23:00:00 - Feat.: - Title: Za živé kapre si zákazníci u nás priplatia. Záujem je nižší, predajcovia hovoria o zachovávaní tradície 02 - Modified: 2025-12-15 08:10:10 - Feat.: - Title: Poliaci, Maďari i Česi krachli, biznis so symbolom Vianoc prevzali Dáni i Slováci. No počítajte so zdražením 03 - Modified: 2025-12-12 09:37:55 - Feat.: - Title: Balíkomaty zažívajú boom a bude ich ešte viac. Jeden z hlavných hráčov plánuje na budúci rok veľkú expanziu 04 - Modified: 2025-12-09 10:38:27 - Feat.: - Title: Čo spustilo Čiernu smrť v Európe? Nový výskum ukazuje na udalosť, ktorá sa stala roky predtým 05 - Modified: 2025-12-07 09:38:41 - Feat.: - Title: Chudobnejšie Vianoce? Nie všade berú Slováci obchody útokom. Známi predajcovia priznali horšie výsledky
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/zahranicna-ekonomika, menuAlias = zahranicna-ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
17. december 2025 06:50