StoryEditor

Dezinformačné weby zarobia 214 miliónov eur ročne na reklame

25.09.2019, 16:33
Príjem z reklamy je jedným z hlavných faktorov, ktorý udržuje dezinformačné weby pri živote.

Príjem z reklamy je jedným z hlavných faktorov, ktorý udržuje dezinformačné weby pri živote, vyplýva z novej štúdie platformy Global Disinformation Index. Môže za to tzv. programová reklama, u ktorej je nákup reklamných bannerov automatizovaný. Inzerenti si tak nemôžu byť istí, pri akom obsahu sa ich logo objaví.

Nezisková platforma Global Disinformation Index (GDI) skúmala až 20-tisíc internetových domén, ktoré sa podieľajú na šírení dezinformácií. Podľa štúdie, ktorú publikovala v pondelok, zarába programová reklama dezinformačným webom 235 mili...

Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2019-05-23 12:10:03 - Feat.: 0 - Title: Dezinformačné weby opäť hrozia utečencami 02 - Modified: 2019-06-18 11:10:27 - Feat.: 0 - Title: Rozhovor: Zažívame ofenzívu dezinformačných médií 03 - Modified: 2019-06-21 10:04:12 - Feat.: 0 - Title: Európski regulátori diskutovali o boji proti dezinformáciám pod slovenským vedením 04 - Modified: 2019-08-20 10:44:20 - Feat.: 0 - Title: Twitter a Facebook obvinili Čínu z dezinformačnej kampane 05 - Modified: 2019-08-20 13:52:54 - Feat.: 0 - Title: Gillette uverejnil ďalšie video zo série „The Best Men Can Be“ 06 - Modified: 2019-09-05 13:56:07 - Feat.: 0 - Title: Prečo je natívna reklama pre slovenský online marketing tým, čím je Batman pre Gotham? 07 - Modified: 2019-09-06 10:17:01 - Feat.: 0 - Title: Digitálni marketéri by nemali iba nastavovať ciele. Mali by vytvárať reklamy, ktoré budú videné 08 - Modified: 2019-09-10 15:10:59 - Feat.: 0 - Title: Predstavujeme top témy Online Summitu: Programatická reklama ako súčasť zmysluplnej komunikácie 09 - Modified: 2019-09-13 08:24:38 - Feat.: 0 - Title: Takto sa robí reklama na film. Ostrým nožom vzbudzuje pozornosť na uliciach
01 - Modified: 2025-11-18 11:54:57 - Feat.: - Title: Jozef Lipa: Je to strašidelné, ale zároveň sa teším, čo nám ešte AI do reklamnej produkcie prinesie 02 - Modified: 2025-11-06 13:30:00 - Feat.: - Title: Coca-Cola chcela očariť Vianocami, no internet jej to spočítal. „Najlepšia reklama na Pepsi, akú sme kedy videli“ 03 - Modified: 2025-10-29 09:48:01 - Feat.: - Title: Na aké televízne reklamy sa najviac sťažovali diváci kedysi a na ktoré dnes? 04 - Modified: 2025-08-28 12:40:55 - Feat.: - Title: SaS navrhuje sprísnenie reklamy propagujúcej zdravotné výkony 05 - Modified: 2025-08-28 11:48:14 - Feat.: - Title: SaS navrhuje sprísnenie reklamy, ktorá propaguje zdravotné výkony. Regulácia je minimálna, argumentuje strana
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/zahranicna-ekonomika, menuAlias = zahranicna-ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
05. december 2025 20:20