StoryEditor

Obchodné domy v USA už nelákajú, značky stavajú na letiská

26.07.2019, 00:00

Obchodné domy sú minulosťou, kamenné obchody ako-tak prežívajú. Teda aspoň v USA. Veľké značky ako Moncler, Jack Daniel 's, Colgate a Estée Lauder sa tak snažia byť viac na očiach na letiskách po celom svete, kde cestujúci pri čakaní na svoj let impulzívne nakupujú.


Napríklad výrobca Colgate tento mesiac kúpil značku luxusnej starostlivosti o starnúcu pleť Filorga, ktorá je na letiskách veľkým hráčom. Podľa šéfa Colgate Noela Wallacea to firme pomôže dostať sa do rýchlo rastúceho preda...

Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-12-05 16:37:05 - Feat.: - Title: Na stole je plán na ukončenie vojny. Ukrajinská delegácia opäť rokuje s Američanmi na Floride 02 - Modified: 2025-12-05 15:45:07 - Feat.: - Title: „Európa zdaňuje Američanov, aby dotovala samu seba.“ Šéf úradu z USA ostro kritizuje pokutu pre Muskovu sieť X 03 - Modified: 2025-12-05 15:06:23 - Feat.: - Title: Európska komisia odmietla kritiku migračnej politiky a tvrdenia o úpadku zo správy USA 04 - Modified: 2025-12-05 14:53:56 - Feat.: - Title: USA tlačia na Európu, aby do roku 2027 prevzala väčšinu záväzkov v NATO, píše Reuters 05 - Modified: 2025-12-05 15:50:16 - Feat.: - Title: Chudobnejšie Vianoce? Nie všade berú Slováci obchody útokom. Známi predajcovia priznali horšie výsledky
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/zahranicna-ekonomika, menuAlias = zahranicna-ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
05. december 2025 17:47