StoryEditor

Obchodné domy v USA už nelákajú, značky stavajú na letiská

26.07.2019, 00:00

Obchodné domy sú minulosťou, kamenné obchody ako-tak prežívajú. Teda aspoň v USA. Veľké značky ako Moncler, Jack Daniel 's, Colgate a Estée Lauder sa tak snažia byť viac na očiach na letiskách po celom svete, kde cestujúci pri čakaní na svoj let impulzívne nakupujú.


Napríklad výrobca Colgate tento mesiac kúpil značku luxusnej starostlivosti o starnúcu pleť Filorga, ktorá je na letiskách veľkým hráčom. Podľa šéfa Colgate Noela Wallacea to firme pomôže dostať sa do rýchlo rastúceho preda...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-05-03 13:19:03 - Feat.: - Title: V USA vzniklo v apríli menej pracovných miest a vzrástla nezamestnanosť 02 - Modified: 2024-05-03 12:50:00 - Feat.: - Title: Američania kúpili Zelenskému jeden rok. Na čo sú Ukrajine dobré nové zbrane a čo Rusov najviac zabolí? 03 - Modified: 2024-05-03 07:24:08 - Feat.: - Title: Ruské jednotky vstúpili na leteckú základňu v Nigeri, ktorá hostí americké sily 04 - Modified: 2024-05-02 20:20:41 - Feat.: - Title: Akcie v USA po zasadnutí Fedu a výsledkoch vzrástli, dolár oslabil 05 - Modified: 2024-05-02 20:17:22 - Feat.: - Title: Na Kalifornskej univerzite zadržali najmenej 200 propalestínskych demonštrantov, zlikvidovali barikády
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/zahranicna-ekonomika, menuAlias = zahranicna-ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
03. máj 2024 18:32