Oklamaní používatelia majú možnosť obrátiť sa na políciu alebo podozrivú stránku nahlásiť priamo Facebooku. Riešenie takýchto prípadov je však komplikované.
Facebooková stránka vyhlási súťaž, používateľ splní všetky potrebné pravidlá, stránka ho vyžrebuje a on by sa mal stať výhercom produktu. Nevinne vyzerajúca súťaž sa však mení na problém vo chvíli, keď namiesto doručenia výhry začne stránka od používateľa žiadať príliš veľa osobných údajov. Takéto praktiky sú známe aj Adriene, ktorá sa zapojila do súťaže prostredníctvom facebookovej stránky TravelSlovakia. Splnila podmienky súťaže a následne dostala správu, kde ju stránka informovala o tom, že sa stala výherkyňou dovolenky pre tri osoby na Bali. Stránka sa ďalej pýtala na jej adresu a na to, či vlastní paušál v mobile, keďže na ude...
Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-11-26 15:00:00 - Feat.: - Title: Najnebezpečnejší Black Friday pre cestujúcich? Atraktívna letenka, aplikácia, platobná brána aj zrušenie letu
02 - Modified: 2025-11-19 23:00:00 - Feat.: - Title: Za podvodné inzeráty by mala Meta niesť zodpovednosť
03 - Modified: 2025-11-18 10:00:00 - Feat.: - Title: Plánujete kúpu jazdeného auta? Tieto krajiny predstavujú najväčšie riziko, ukazuje štúdia
04 - Modified: 2025-11-11 17:45:07 - Feat.: - Title: Susko rokoval s hlavnou prokurátorkou EÚ: Sme pripravení prijať ďalšie legislatívne opatrenia, ak bude treba
05 - Modified: 2025-11-11 17:06:34 - Feat.: - Title: KDH reaguje na hlavnú prokurátorku EÚ: Ak by vláda riešila podvody s DPH, nemusela by byť ďalšia konsolidácia