StoryEditor

Firmy a predajcovia objavujú ľudí vo veku 50 a viac rokov

08.04.2019, 00:00

Ak ide o generáciu päťdesiatnikov a starších, sú marketingoví riaditelia tak trochu vo schizofrenickej situácii. Hoci si takmer všetci myslia, že si táto skupina zákazníkov zaslúži pozornosť, v skutočnosti im ju venuje iba menšia časť z nich. Táto generácia pritom do budúcnosti predstavuje veľkú kúpnu silu. Podiel firiem, ktoré dávajú aspoň časť svojho marketingového rozpočtu na špecifickú reklamu pre túto generáciu, je navyše zanedbateľný. Dosahuje iba šesť percent. Ukazuje to aktuálny prieskum agentúry Ogilvy medzi šéfmi marketingu významných firiem....

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-04-29 22:00:00 - Feat.: - Title: Agrorezort vyčlenil pre potravinárov štyri milióny eur na marketing. Výzva by mohla trvať dlhšie, tvrdí komora 02 - Modified: 2025-04-10 10:00:00 - Feat.: - Title: Inžinierka potravín Barbora: Kokosový olej v kuchyni nie je zdravšou alternatívou, každé pečivo je cereálne 03 - Modified: 2025-04-02 16:53:53 - Feat.: - Title: Šéfka komunikácie Eximbanky pre HN: Dôraz na efektivitu tlačí finančné domy do digitálneho priestoru aj AI 04 - Modified: 2025-03-10 15:06:31 - Feat.: - Title: CX – stále nedocenená skratka (k úspechu slovenských B2B firiem) 05 - Modified: 2025-02-19 09:08:52 - Feat.: - Title: Firmy chcú viac „zodpovedných“ reklamných predmetov
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/zahranicna-ekonomika, menuAlias = zahranicna-ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
19. máj 2025 11:07