Jeden z najväčších svetových inzerentov- Unilever sa rozhodol vybrať si sieť „dôveryhodných vydavateľov“, s ktorými bude vo väčšine prípadov komunikovať ohľadom marketingu. Inými slovami, vynaloží i...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-04-29 22:00:00 - Feat.: - Title: Agrorezort vyčlenil pre potravinárov štyri milióny eur na marketing. Výzva by mohla trvať dlhšie, tvrdí komora
02 - Modified: 2025-04-10 10:00:00 - Feat.: - Title: Inžinierka potravín Barbora: Kokosový olej v kuchyni nie je zdravšou alternatívou, každé pečivo je cereálne
03 - Modified: 2025-04-02 16:53:53 - Feat.: - Title: Šéfka komunikácie Eximbanky pre HN: Dôraz na efektivitu tlačí finančné domy do digitálneho priestoru aj AI
04 - Modified: 2025-03-10 15:06:31 - Feat.: - Title: CX – stále nedocenená skratka (k úspechu slovenských B2B firiem)
05 - Modified: 2025-02-19 09:08:52 - Feat.: - Title: Firmy chcú viac „zodpovedných“ reklamných predmetov