Mars a Snickers. Snímka: Reuters
Niektorí výrobcovia ponúkajú menší obsah v rovnakom balení a za rovnakú cenu. Vyššie réžie na výrobu im tak pokrýva samotný zákazník.
Trend zmenšených balení na pultoch pociťujú zákazníci nakupujúci v maloobchodných predajniach na vlastnej koži čoraz častejšie. Niekedy dokonca dochádza k situáciám, keď zostáva balenie vrátane uvedenej gramáže nezmenené a mení sa iba jeho objem. Vtedy tvorí polovicu či dokonca tri štvrtiny balenia vzduch. Najväčším problémom je, že cena zostáva často pôvodná, a tak dochádza k zavádzaniu zákazníka. Na zmeny v hmotnosti či objeme má síce výrobca právo, no podľa zákona musí zákazník prostredníctvom obalu dostávať vždy pravdivú informáciu.
Argumentom je zdravie
Opakované ubúdanie gramáže z čokoládových tyčiniek, znižovanie hmotnosti balení čokoládových guľôčok, hry s pôvod...
Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-12-04 10:06:50 - Feat.: - Title: Hyundai odhalil štýlovú novinku do mesta. Poteší výbavou, ale aj rozumnou cenou
02 - Modified: 2025-12-01 10:00:00 - Feat.: - Title: Najdrahšie nové auto v histórii. Tvorcovi pomohla novinka prekonať liečbu rakoviny
03 - Modified: 2025-11-27 20:47:13 - Feat.: - Title: Louvre výrazne zvýši vstupné pre návštevníkov mimo Európy. Ceny stúpnu takmer o polovicu
04 - Modified: 2025-11-27 13:00:00 - Feat.: - Title: Posledná šanca kúpiť legendárny roadster od BMW. Blíži sa koniec jednej éry značky
05 - Modified: 2025-11-28 09:06:39 - Feat.: - Title: Konečne pravé japonské SUV. Očakávané Mitsubishi môže byť skvelý rodinný univerzál