Populárny obchodný reťazec H&M bojuje s veľkými počtami nepredaného oblečenia. Za posledný kvartál sa jeho hodnota dostala na hodnotu viac ako štyroch biliónov dolárov. Oproti minulému roku je to o trinásť percent viac.
Nepredané oblečenie tak momentálne predstavuje pätinu celkového predaja. Spoločnosť sa vyjadrila, že tento problém bude riešiť napríklad zľavami či už na svojich webových stránkach, alebo v samotných predajniach.
V problémoch dlhodobo
Oblečenie, ktoré sa nepredá, bude ...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-05-16 09:54:22 - Feat.: - Title: Nový konkurent pre dm drogérie? Prichádza k nám značka z Nemecka, prvá pobočka bude mimo Bratislavy
02 - Modified: 2025-05-07 07:17:52 - Feat.: - Title: Tržby maloobchodu boli v marci opäť nižšie ako pred rokom. Na výsledku sa najviac podieľali supermarkety
03 - Modified: 2025-04-14 18:02:59 - Feat.: - Title: Firmy na Slovensku pri platoch zatiahli brzdu, ruky im zväzuje aj vládna konsolidácia
04 - Modified: 2025-04-02 16:47:38 - Feat.: - Title: Nemeckí konkurenti ho nechali v závese. Slovenské Tesco však otáča nepriaznivý trend
05 - Modified: 2025-03-10 23:21:49 - Feat.: - Title: Transakčná daň mobilizovala desaťtisíce podnikateľov. Vrchol ešte len príde, hovorí pre HN manažér VÚB banky