StoryEditor

Pepsi sa horšie predáva. Značka oživila Jacksona

16.05.2018, 00:00

Americká PepsiCo, ktorá sa trápi s klesajúcimi tržbami z nápojov, siahla na istotu. Na plechovkách sa tak objavia kráľ popu Michael Jackson, hudobník a skladateľ Ray Charles a speváčka Britney Spears. S všetkými legendárnymi umelcami firma v minulosti dlhodobo spolupracovala.


Pepsi vydá limitované edície znova....

Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-07-04 14:35:58 - Feat.: - Title: Nápoje prudko zdraželi. Ako sa zariadili zákazníci? Coca-Cola aj Kofola majú prvé prepočty 02 - Modified: 2025-06-25 22:00:00 - Feat.: - Title: Ako sa filmuje eutanázia či fotí pivo 03 - Modified: 2025-06-14 09:00:00 - Feat.: - Title: Hyperpersonalizácia: zákaznícka skúsenosť novej éry 04 - Modified: 2025-05-23 13:24:00 - Feat.: - Title: Slovenský výskum: Generácia Z je technicky zdatná, ale mediálne zraniteľná 05 - Modified: 2025-05-20 07:38:12 - Feat.: - Title: Online bazáre skrývajú pasce: Zákazníci často prichádzajú o peniaze aj osobné údaje
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/zahranicna-ekonomika, menuAlias = zahranicna-ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
12. júl 2025 06:13