StoryEditor

Nápojové giganty stavili na čaje, čipsy či alkohol

15.03.2018, 23:00
Podľa analytikov sa vstup na nové trhy bude diať čoraz častejšie.

Len začiatkom marca nápojový gigant Coca-Cola oznámil rozšírenie svojho portfólia o prvý alkoholický nápoj. Tento týždeň sa k nej pridala aj Kofola, ktorá kúpila českú značku čajov Leros. Stratégia firiem pritom nie je ojedinelá. S rozširovaním portfólia výrobcov sa na modernom trhu budeme podľa analytikov stretávať častejšie. Ide o stratégiu posilňovania pozície v konkurenčnom boji.


Ochrana pozície firmy
Rozširovanie produktových portfólií nápojárskych firiem je v súčasnosti výrazný trend. Ako ozrejmil Kryštof Kruliš, predseda Spotrebiteľského fóra, veľkí výrobcovia soft drinkov experimentujú s produktmi s obsahom alkoholu a, naopak, pivov...

Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-12-17 05:35:31 - Feat.: - Title: Správcovia úspor v druhom pilieri zvažujú, že využijú Tomášovu novinku. V hre sú štyri vládne projekty 02 - Modified: 2025-12-16 16:19:06 - Feat.: - Title: Bratislavské letisko priťahuje miliónové investície. V jeho blízkosti chce byť Pošta aj súkromní investori 03 - Modified: 2025-12-14 23:00:00 - Feat.: - Title: Európa potrebuje viac batériových úložísk 04 - Modified: 2025-12-10 15:30:00 - Feat.: - Title: Investičná skupina obmedzuje prílev kapitálu do fondu, plánuje spustiť nový produkt v roku 2026 05 - Modified: 2025-12-10 09:30:00 - Feat.: - Title: Ako sa varené víno stalo ikonou Vianoc? Príbeh najvoňavejšieho zimného nápoja siaha tisícky rokov dozadu
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/zahranicna-ekonomika, menuAlias = zahranicna-ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
17. december 2025 08:17