StoryEditor

Dezinformácie z webu majú dať preč giganty

24.01.2018, 21:34
Reguláciu a monitorovanie požaduje Európska únia i britskí inzerenti.

Skupina britských inzerentov chce gigantom ako Facebook či Google šliapnuť na krk. Požadujú, aby tieto spoločnosti zriadili nezávislý orgán, ktorý by mal dohliadať na reguláciu nevhodných príspevkov. „Chceme nezávislý dozor.

Facebook a Google by mali zaviesť spoločnú politiku regulácie, monitorovania a odstraňovania nevhodného obsahu,“ povedal Phil Smith, generálny riaditeľ zo Zväzu britských inzerentov. Do tejto skupiny patria firmy ako Lloyds Banking Group, Univeler a Procter & Gamble.

Napríklad sociálnej sieti Facebook vyčítajú, že je verejnosti ľahko prístupná a obsah od jednotlivých používateľov je regulovaný len minimálne.

Nepotrebný projekt

Tomáš Varga z online marketingovej agentúry GoUp s...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-05-12 22:04:54 - Feat.: - Title: Ruské dezinformačné weby tvrdia, že Macron mal vo vlaku do Kyjeva kokaín. Paríž to kritizuje 02 - Modified: 2025-04-29 22:00:00 - Feat.: - Title: Agrorezort vyčlenil pre potravinárov štyri milióny eur na marketing. Výzva by mohla trvať dlhšie, tvrdí komora 03 - Modified: 2025-04-25 15:41:37 - Feat.: - Title: Kodaň obvinila Rusko zo šírenia dezinformácií ohľadom sporu o Grónsko 04 - Modified: 2025-04-16 20:09:21 - Feat.: - Title: Americký rezort zahraničných vecí ruší kľúčový úrad na boj proti dezinformáciám z iných krajín 05 - Modified: 2025-04-10 10:00:00 - Feat.: - Title: Inžinierka potravín Barbora: Kokosový olej v kuchyni nie je zdravšou alternatívou, každé pečivo je cereálne
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/zahranicna-ekonomika, menuAlias = zahranicna-ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
18. máj 2025 09:17